Mai sunt în care ai TRANSPORT GRATUIT la orice comandă, indiferent de valoare și oriunde în România!

Detalii
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului 978-606-896-437-9
Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului

Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Cartea elevului

de Claudia Brass, Dagmar Glück, Elżbieta Krulak-Kempisty, Giorgio Motta, Julia Katharina Weber

  • Transport gratuit la comenzile de peste 120 de lei
  • Ambalare gratuită a cadoului
 

Descriere produs

Avizat de M.E.N. 2018

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale prin Ordinul nr3530 din 04.04.2018 şi se regăseşte la poia nr.263 din anexa Ordinului.
Această lucrare a fost realizată îconformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/Limba modernă2/Limba modernă intensiv (germană, rusăjaponeză)Clasele a V-Vlll-aaprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr3393 28.02.2017şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A1.2:


receptarea de mesaje orale în situaţii de comunicare uzuală precum: oferirea unei reacţii adecvate la salut/întrebare/instrucţiune simplă rostită clar şi rar (citeştescriedesenează etc.); recunoaşterea poziţiei obiectelor (orientarea îşcoală); înţelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomimă, secvenţe audio sau video pe teme ca timpul liber, şcoala, preferinţe, obiectele personale şcolare etc;
exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală precum: reproducerea şi formularea unor mesaje simple şscurte (întrebări legate de universul familiar)respectând pronunţia şi intonaţia specificeparticiparea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauză la şcoală, la cantinăla cafeneala clubul de tineretadaptându-le la situaţia proprieprezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteniprofesori) sau a unui obiect (obiecte personale şcolareindicându-le şi/sau răspunzând la întrebăriexplorarea unor noi modele articulatorii,de intonaţie şaccent (prin cântec rap,recitare ritmicăexerciţii de fonetică);
receptarea de mesaje scrise în situaţii de comunicare uzuală precum: recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice vieţii cotidiene (SMS,orar şcolar, meniu); identificarea semnificaţiei globale a unor texte pe teme familiare (informaţii pe pagina web a şcolii,tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunţ la
obiecte pierdute,invita
ţie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultură şi civilizaţielegate de personalităţi ale muzicii şi sportului, specialităţi culinare);
redactarea de mesaje în situaţii de comunicare uzuală precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMSredactarea unui mesaj informai de tip SMScomentariu pe forum, e-mailelaborarea în grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).

extinde
 

Detalii produs

ISBN: 978-606-896-437-9

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 86

Dimensiuni: 21x30 cm

Editura: Art Klett

Pagini: 86

Limba: Germană, Română

Hârtie: 80g/m