Limba modernă germană. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Caietul elevului. Nivel A1.2
de Andreea Rusen, Julia Katharina Weber, Claudia Brass, Lidija Šober, Evemarie Draganovici
Descriere produs
Pentru a descărca materialul audio, accesați acest link: https://ro.izzi.digital/DOS/693620/693626.html
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 şi se regăseşte la poziția nr.264 din anexa Ordinului.
Această lucrare a fost realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/Limba modernă2/Limba modernă 1 - intensiv (germană, rusă, japoneză). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 3393 / 28.02.2017, şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A1.2:
•receptarea de mesaje orale în situaţii de comunicare uzuală precum: oferirea unei reacţii adecvate la salut/o întrebare/instrucţiune simplă rostită clar şi rar (citeşte, scrie, desenează etc.); recunoaşterea poziţiei obiectelor (orientarea în şcoală); înţelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomimă, secvenţe audio sau video pe teme ca timpul liber, şcoala, preferinţe, obiectele personale şcolare etc;
•exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală precum: reproducerea şi formularea unor mesaje simple şi scurte (întrebări legate de universul familiar), respectând pronunţia şi intonaţia specifice; participarea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauză la şcoală, la cantină, la cafenea, la clubul de tineret, adaptându-le la situaţia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale şcolare) indicându-le şi/sau răspunzând la întrebări; explorarea unor noi modele articulatorii,de intonaţie şi accent (prin cântec rap,recitare ritmică, exerciţii de fonetică);
•receptarea de mesaje scrise în situaţii de comunicare uzuală precum: recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice vieţii cotidiene (SMS,orar şcolar, meniu); identificarea semnificaţiei globale a unor texte pe teme familiare (informaţii pe pagina web a şcolii,tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunţ la obiecte pierdute,invitaţie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultură şi civilizaţie, legate de personalităţi ale muzicii şi sportului, specialităţi culinare);
•redactarea de mesaje în situaţii de comunicare uzuală precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea în grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).
Hallo, Kinder! Limba germană pentru începători (2015) ,
Limba modernă Germană. Nivel A1.2 (2022) ,
Limba modernă germană. Nivel A2.2 (2022) ,
Hallo, Kinder! Limba germană pentru începători (2015) ,
Maximal. Limba Germană. Clasa a V-a (L1). Clasa a VI-a (L2). Ghidul profesorului (2019) ,
Limba modernă Germană. Nivel A1.2 (2022) ,
Limba modernă germană. Nivel A2.2 (2022) ,
Limba germană. Caietul elevului + CD A2.2 - Clasa VII, Clasa VIII (2023) ,
Limba germană. Ghidul profesorului A2.2. Clasa a VI-a (2022) ,
Limba germană. Ghidul profesorului A1.2. Clasa a VI-a (2022) ,
Detalii produs
Autor: Andreea Rusen, Julia Katharina Weber, Claudia Brass, Lidija Šober, Evemarie Draganovici
ISBN: 9786060765844
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 78
Limbă: Germană, Română
Dimensiuni: 21x29,7 cm - A4
Hârtie: 80g/m
Editura: Art Klett
Cărți Școlare >> Clasa >> Cărți Clasa a VI-a
Cărți Școlare >> Materie >> Cărți Germană
Cărți Școlare >> Tip >> Caiet