Descriere produs
De ce P&G apelează mereu la amatori entuziaști, pentru a-și rezolva dilemele științifice și tehnice?
Cum e posibil ca niște companii atât de diferite, precum iStockphoto și Threadless, să aibă o mână de angajați și, totuși, să obțină venituri de milioane de dolari anual? Și când au preluat ștafeta nativii digitali?
În SUA s-a constatat că există mai mulți adolescenți creatori de conținut pe internet decât consumatori. Așadar, se împlinește previziunea făcută de Alvin Toffler: consumatorii vor dobândi un control mare asupra creării produselor, devenind astfel „prosumatori“.
Crowdsourcing ilustrează felul în care puterea celor mulți poate fi folosită pentru a face lucruri care erau cândva responsabilitatea celor puțini și specializați.
Jeff Howe arată de ce masele sunt talentate, chibzuite, creative, surprinzătoare și eficiente. E o chestiune de meritocrație, unde vârsta, sexul, rasa, educația și trecutul profesional nu mai contează. Calitatea muncii contează. Dacă poți presta un serviciu nou, proiecta un produs inedit sau rezolva o problemă încă nerezolvată, atunci slujba e a ta.
Dar fenomenul de crowdsourcing a declanșat schimbări dramatice în organizarea firmelor, angajarea forței de muncă și stilul de viață al oamenilor. Pe măsură ce masele se impun prin inovație, devine inevitabilă disrupția față de munca tradițională. Prin crowdsourcing obții ceea ce îți trebuie – mai rapid, mai ieftin, mai inteligent și mai ușor.
Howe ia la bani mărunți atât consecințele pozitive, cât și pe cele negative ale acestui fascinant fenomen. Apelând la nenumărate informații provenite din prima linie a acestei revoluții profesionale, el scoate la iveală o serie întreagă de povești care arată implicațiile economice, culturale, politice și de afaceri provocate de crowdsourcing.
Cartea somnului (2016) ,
Ce înseamnă să fii un lider bun (2017) ,
Secretele succesului în era digitală (2020) ,
Potențialul nostru uman (2022) ,
Detalii produs
Titlu original: Crowdsourcing: Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business
ISBN: 978-606-588-787-9
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 264
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5
Hârtie: 80g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: curiozitate, societate, succes
Opinii editoriale
„Un ghid captivant și documentat, pentru noua creativitate colaborativă.“
Times„Un scenariu corporatist bine scris și bine-venit în vremuri de cumpănă.“
BusinessWeek„Un amestec de afaceri, sociologie, tehnică și teorie organizațională.“
Newsweek„Deși grupurile mici au fost adesea baza înaltei performanțe, Jeff Howe susține cu argumente puterea unor comunități mult mai largi. […] O comunitate potrivită, pentru un stimulent potrivit, poate adesea crea, consolida și administra cercetări și inițiative de afaceri, mai eficient și mai ieftin decât o întreprindere tradițională.“
Michael Useem, profesor de management„Dincolo de înțelepciunea mulțimii se află munca mulțimii, o sursă redutabilă și transformatoare de creativitate și un motor economic ce sfidează regulile tradiționale. Cartea lui Jeff Howe […] e pătrunzătoare, amuzantă și indispensabilă.“
Steven Levy, jurnalist și scriitor„Jeff Howe explică schimbarea complexă și vitală din peisajul de afaceri: în următorii câțiva ani, clienții tăi ar putea deveni colaboratorii (sau competitorii) tăi. Abilitatea autorului de a țese laolaltă povești și strategii face din Crowdsourcing un îndrumar fermecător și indispensabil în această lume nouă.“
Clay Shirky, profesor, consultant și scriitor