TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Drive PU-DHP-DCANMC-11-N-001
Vezi
galerie

Drive

de Daniel Pink

Titlu apărut în colecția Co-lecţia de leadership la Publica

Id: #229021

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Ce anume ne motivează cu adevărat
 

Descriere produs

Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă”. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei ridicate – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.

 

Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce ştie ştiinţa şi ceea ce face economia – şi cum această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Daniel Pink

Traducător: Dan Bălănescu

Data apariției: 2011

Titlu original: Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us

ISBN: 978-973-1931-89-0

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 264

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Opinii editoriale

Ideile lui Pink merită să fie împărtășite. De fapt, grupurile corporatiste nu ar greşi dacă renunță, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiţi şi, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink.

Forbes

O lectură importantă... un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susţine o schimbare radicală a modului în care funcţionează economia.

Kirkus

Aceste lecţii merită să fie învățate şi, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine.

Wall Street Journal

„Pink transformă chiar și cel mai complicat studiu științific într-o lectură digerabilă — și, adesea, amuzantă — fără să-și piardă din forța de convingere.”

New York Post
Daniel Pink
Daniel Pink
Autor

Daniel H. Pink Daniel H. Pink este autorul mai multor cărţi despre afaceri, munc...

vezi autor
Dan Bălănescu
Dan Bălănescu
Traducător

Dan Bălănescu s-a născut la Piteşti, pe 14 martie 1974. După o copilărie fericit...

vezi autor