Descriere produs
În Lisabona anului 1904, tânărul Tomás descoperă un jurnal vechi. Acesta lasă să se întrevadă existenţa unui artefact extraordinar care – dacă va fi găsit – va redefini istoria. La volanul unuia dintre primele automobile apărute în Europa, tânărul porneşte în căutarea acestei comori stranii. Treizeci şi cinci de ani mai târziu, un medic din Lisabona, pasionat de romanele poliţiste ale Agathei Christie, face autopsia unui cadavru şi se găseşte în faţa unui mister de nepătruns, consecinţa căutărilor lui Tomás. Aproape jumătate de secol mai târziu, în 1981, un senator canadian se retrage într-un sat din Munţii Înalţi ai Portugaliei, îndoliat după moartea soţiei sale. Are însă o companie dintre cele mai neobişnuite: un cimpanzeu. Şi aici, în acest sat, îndelunga căutare se va încheia într-un mod cu totul neaşteptat. Un roman obsedant despre dragoste şi suferinţa pierderii celor apropiaţi, plin de tandreţe, umor şi nesfârşite surprize, o explorare fascinantă a sufletului omenesc.
Fight Club (2013) ,
Sâmbătă (Top 10+) (2015) ,
Coajă de nucă (2016) ,
Fight Club (2018) ,
M-aș omorî pentru tine și alte povestiri pierdute (2018) ,
Prima dragoste, ultimele ritualuri. În așternuturi (Top 10+) (2019) ,
Mașinării ca mine (2019) ,
Coajă de nucă (Top10+) (2019) ,
Detalii produs
Cărți Ficțiune >> Cărți Contemporane
Cărți Ficțiune >> Cărți Universale
Speciale >> Scriitori canadieni
Opinii editoriale
„Faceţi bagajele: la cincisprezece ani după Viaţa lui Pi, Yann Martel ne poartă din nou într-o lungă călătorie. Scriitura sa n-a fost niciodată mai fermecătoare, o combinaţie de suav deloc siropos şi tragedie deloc melodramatică.”
The Washington Post„Suntem norocoși să avem printre noi scriitori extraordinari care, în operele lor de ficțiune, meditează asupra unui paradox la care este imperios necesar să reflectăm – diferența ireconciliabilă și, în același timp, legatura indestructibilă dintre om și animal, care face imposibila autoalienarea noastră de lumea înconjuratoare.”
Ursula K. Le Guin„Felul în care Yann Martel zugrăvește durerea pierderii celor apropiați este autentic și tulburător, dar maniera în care autorul o contextualizează în raport cu religia conferă romanului o dimensiune în plus. Scriitura lui Martel este îmbogățită și potențată de abundența și complexitatea simbolisticii la care recurge (una ce trimite la Iov, la Sf. Petru, la Toma Necredinciosul și la parabolele lui Isus) și de sondarea posibilităților religiei de a oferi alinare.”