Vorbește-le despre bătălii, regi și elefanți
de Mathias Énard
Titlu apărut în colecția Babel la Nemira
Descriere produs
„Michelangelo ajunge în Constantinopol pe 13 mai 1506, lăsând în urmă furia Papei Iulius al II-lea și un șantier neterminat pentru mormântul acestuia la Roma. Dar cum să fi refuzat invitația sultanului Baiazid al II-lea?”
Așa începe cuceritorul roman al lui Mathias Énard, care devoalează fascinanta întâlnire a omului Renașterii cu lumea otomană, imaginând o istorie uitată. În ea se ascunde o poveste de dragoste cu pagini epistolare și de jurnal, punând în lumină și firele ce leagă Occidentul de Orient.
Busola (2018) ,
Dorință (2019) ,
Pachet Mathias Énard (2022) ,
101 poveşti vindecătoare pentru copii şi adolescenți. Folosirea metaforelor în terapie (2022) ,
Igitur: O aruncare de Zaruri (2018) ,
Sfârșitul competenței (2018) ,
Apă dulce (2019) ,
Regele Zibeline în jurul lumii (2020) ,
Și copiii copiilor lor (2021) ,
În căutarea timpului pierdut. În partea dinspre Swann. (Vol. 1) (2023) ,
Detalii produs
Cărți Ficțiune >> Cărți Contemporane
Cărți Ficțiune >> Cărți Universale
Speciale >> Cărți despre cărți, scriitori și cititori
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Din blogul Cartepedia
,,Cartea lui Mathias Énard poate părea una ușor romanțată, ce face referire la o perioadă a istoriei Constantinopolului. Dar această romanțare dispare o dată cu apariția lui Michelangelo, cel care este......“
citește mai mult,,Există istorii consemnate în cărți și există mult mai multe istorii rămase uitate în jurnalele personale ale făuritorilor de istorie sau prin documente bine păzite de teamă să nu schimbe cursul istori......“
citește mai mult,,Mathias Enard încearcă printr-un „dacă” istoric să-l facă pe Michelangelo, marele artist al Renașterii, să accepte invitația sultanului Baiazid al II-lea de a construi podul Galata. Astfel, italianul......“
citește mai multOpinii editoriale
„Mathias Énard îl studiază pe Michelangelo, îi respectă tăcerile și ezitările, le urmărește pe căi sinuoase și îi devine un complice discret. Scriitura e ca un desen: senzuală ca efectele de clarobscur, tranșantă ca piatra ascuțită.”
Télérama