Descriere produs
Ce faci când nevasta te părăseşte, îţi ia şi copilul şi te lasă de unul singur într-un oraş al fantomelor?
Hans van den Broek alege crichetul. Însingurat într-un oraş terorizat de avioane care dărâmă zgarie-nori, căutând să înţeleagă de ce şi cum au dispărut din viaţa lui oameni, locuri şi sentimente, el îşi caută refugiul în sportul copilăriei sale. Dar crichetul newyorkez are prea puţine în comun cu jocul calm cu care a crescut el, şi cu cel cu accente nobiliare, pe care l-a jucat în timpul studenţiei în Anglia.
La New York, crichetul este un joc aspru, aproape conspirativ, jucat prin parcurile sălbăticite de la periferie de nişte oameni pe care metropola nici nu-i vede măcar – de oameni precum Chuck Ramkissoon. După mulţi ani, când cadavrul acestuia este găsit într-un canal de scurgere newyorkez, cu mâinile strâns legate la spate, Hans îşi aminteşte neobişnuita prietenie care l-a legat de Chuck... un sentiment de visător, de vizionar şi, poate, ceva mai sumbru...
Omul-pasăre (2013) ,
Supranatural (Vol. 2) (2022) ,
Feriți-vă de Bivolotriceri! (Vol. 1) (2022) ,
Cartea mea preferată de jocuri cu stickere (96 de pagini cu povești și activități) (2014) ,
Frenezia (2013) ,
Eu, haios? (Vol. 1) (2022) ,
Cartea fetelor extraordinare. Descoperă secretele care te ajută să fii extraordinară (2013) ,
Cu gentuța în drum spre bunici. Plecăm cu toții la țară ! (2014) ,
Nina. Jurnalul unei adolescente (2014) ,
Detalii produs
Cărți Ficțiune >> Cărți Contemporane
Cărți Ficțiune >> Cărți Universale
Cărți premiate
Opinii editoriale
„New Yorkul nu este ceea ce îşi imaginează majoritatea oamenilor. Tot aşa cum nici căsnicia, familia, prietenia sau bărbăţia nu sunt acelaşi lucru. Netherland este plin de suspans, măiestrit, cu un dozaj psihologic perfect, şi – mai ales – o lectură minunată. Joseph O'Neill a reuşit să zugrăvească oraşul cel mai faimos din lume, şi conceptul cel mai familiar din lume (dragostea) într-o manieră cu totul inedită.”
Jonathan Safran Foer„Undeva între oraşele lui Saul Bellow şi Ian McEwan, O'Neill şi-a ridicat propriul lui cort miraculos. Netherlandeste un roman despre provizoriu şi marginalitate; scris pe nenumărate registre, unul dintre cele mai puternice fiind nostalgia sa extremă, matură.”
Sebastian Barry