Secretele succesului în era digitală
de Brent Cole, Dale Carnegie & Associates
Titlu apărut în colecția Seria de autor Dale Carnegie la Curtea Veche
Descriere produs
În lumea contemporană, caracterizată de apariţia reţelelor de socializare, dominaţia e-mailului şi înlocuirea interacţiunilor directe de către cele virtuale, lecţiile lui Dale Carnegie nu sunt doar actuale, ci şi extrem de importante. Deşi nu ar fi putut niciodată prezice traiectoria pe care o va urma tehnologia, Carnegie se dovedeşte a fi un profesor înţelept, al cărui ajutor poate fi extrem de util în peisajul digital în care trăim.
Pentru a dovedi că învăţăturile acestuia sunt în continuare relevante, Brent Cole, lucrând alături de Dale Carnegie & Associates, Inc., a regândit recomandările şi principiile transmise de acesta pentru dificila eră digitală în care trăim. Chiar dacă, în prezent, comunicăm utilizând instrumente diferite şi cu o viteză mult mai mare, sfaturile lui Carnegie privind felul în care putem să discutăm, conducem şi muncim eficient rămân de nepreţuit odată cu trecerea anilor.
Citind această carte, veți învăţa cum să comunicaţi cu diplomaţie şi tact, să descoperiţi subtilităţile şi valoarea mediilor online, să-i faceţi pe oameni să vă placă, să vă creaţi o reţea stabilă, să deveniţi un orator mai convingător, să vă transmiteţi mesajul cât mai clar şi cât mai departe, să fiţi un lider mai eficient, să deveniţi un specialist când vine vorba de mediul online, să vă dezvoltaţi abilitatea de a duce lucrurile la bun sfârşit şi să profitaţi la maximum de puterea instrumentelor digitale.
Detalii produs
Autor: Brent Cole, Dale Carnegie & Associates
Traducător: Ruxandra Apetrei
Titlu original: How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
ISBN: 9786064404077
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 233
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Curtea Veche
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Lecturi motivaționale >> Cărți Dezvoltare personală
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Lecturi motivaționale >> Cărți Ghiduri practice
Opinii editoriale
„Abilităţile de relaţionare care îi influenţează pe ceilalţi au de-a face atât cu mesagerul, un lider în anumite privinţe, cât şi cu mijloacele de comunicare. Această carte vă va arăta de ce acest lucru este adevărat, aşa cum le-a arătat altor 50 de milioane de cititori din întreaga lume, inclusiv lideri mondiali, personalităţi din media, oameni de afaceri şi autori de succes.”
New York Times