TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Kit Eșecuri de succes. 5 cărți la super preț pentru decizii înțelepte EV-COL-KEDS5C-20-N-001
Kit Eșecuri de succes. 5 cărți la super preț pentru decizii înțelepte
Vezi
galerie

Kit Eșecuri de succes. 5 cărți la super preț pentru decizii înțelepte

Id: #366632

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Uneori, eșecul este inevitabil. Cu toate acestea, poate fi o punte către succes. Că să fie așa, avem nevoie de uneltele necesare pentru a-l depăși. În aceeași măsură, avem nevoie de optimism pentru a nu ne bloca sau acționa din frică. În acest sens, datoria noastră este să ne informăm, să învățăm și să evoluăm.
 
Kit Eșecuri de succes va oferă uneltele de care aveți nevoie pentru a depăși dificultățile în afaceri, aducând soluții și recomandări din zona de antreprenoriat, de management, de vânzări, de finanțe și de leadership.
 
Conține 5 cărți pentru decizii înțelepte:
 
• Eșecuri de succes de Vlad Mocanu (304 pagini)
Eșecuri de succes ale antreprenorilor români este prima carte de acest tip din țară care adună eșecurile a 70 de antreprenori din domenii diferite și prezintă cum aceste experiențe au inspirat succesul. Ce vei găși în această carte? • Lecții prețioase de antreprenoriat • Sute de sfaturi de la antreprenorii de succes din România; • Motive pentru care eșuează companiile românești; • Perspective diferite asupra succesului și eșecului în afaceri. • Te invit să citești această carte din scoarță în scoarță. Îți propun să iei toată înțelepciunea practicată pe care eroii noștri au pus-o cu sicereitate pe masă, pentru binele tău. - Cristian Onetiu
 
• Povești nemuritoare de vânzări de Adrian Cioroianu (240 pagini)
Povești Nemuritoare de Vânzări. Trăite și povestite de vânzători din România. O colecție de povești adunate de la vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învață toți cei care au tangență cu vânzările – fie că sunt vânzători, antreprenori sau simpli oameni care trebuie să își vândă produsele, serviciile, ideile și de ce nu... să se vândă pe ei.
 
• Antreprenoriat. Drumul de la idei către oportunități și succes în afaceri de Marius Ghenea (340 pagini)
Este un proiect de suflet mai vechi al meu, pe care mă bucur să reușesc să îl finalizez acum. Informațiile din carte sunt, cred eu, utile pentru orice antreprenor, dar șipentru cei care se gândesc să urmeze în viitor această cale sau chiar pentrucei care nu sunt antreprenori, dar sunt implicați în orice alt mod inactivitatile antreprenoriale din România. Documentarea pentru carte a implicatatat cursurile de entrepreneurship pe care le predau la școli de businessexecutive MBA (CEU Business School și acum la Maastricht School ofManagement) cât și experiență acumulată în Arena Leilor sau mai recent în Schoolforstartups dar mai ales experiență din ultimii aproape 20 ani deactivitate antreprenorială personală. - Marius Ghenea

• Contabilitatea nu-i doar pentru contabili de Costel Istrate (330 pagini)
Experiență într-o funcție de decizie te învață repede că ai nevoie de economist-contabil. Trebuie să colaborezi cu el, să te sfătuiești cu el, să te străduiești să-l înțelegi cât de cât, să-l poți controla - într-o anumită măsură. Pentru acest lucru e necesar să vorbești aceeași limba, adică fiecare este nevoit să învețe câte ceva din "jargonul" profesional al celuilalt. Cred că, pentru cineva care nu a avut deloc de-a face cu contabilitatea, lucrarea Contabilitatea nu-i doar pentru contabili reprezintă un foarte bun ghid care, prin limbajul și tehnicile elegant prezentate, este accesibil oricui interesat de domeniu. Iar meritul este pe deplin al autorului, Costel Istrate. - Dumitru Oprea, profesor, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iași
 
• Ceea ce contează cu adevărat: servicii, leadership, oameni și valori de John E. Pepper Jr. (410 pagini)
Lucrarea să - Ceea ce contează cu adevărat. Servicii, Leadership, Oameni și Valori - apare pe piață românească într-un moment în care sunt puse în chestiune, într-un mod dramatic, tocmai valorile etic-umane implicate la vârf în conducerea și dezvoltarea mediului de afaceri românesc. O viziune nobilă, umanistă și etică în abordarea și rezolvarea problemelor de conducere și strategie, dar și a celor personale legate de acestea, așa cum profesează John E. Pepper Jr. în lucrarea să, devine una dintre condițiile unei evoluții sănătoase a oricărui business și a economiei de piață în general. Căci „ce contează cu adevărat” este, spune John E. Pepper Jr., tocmai valoarea personală a liderului, calitățile sale individuale, ele sunt cele care vor conduce o companie oarecare spre performanță, succes și consacrare.
extinde
 

Detalii produs

Data apariției: ianuarie 2020

ISBN: 852-2364-5335-2-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 1624

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Evrika