TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici. Adaugă la wishlist

Psihologia reclamei şi a consumatorului. Psihologia reclamei

Dragoş Iliescu, Petre Dan
Autorii își propun în această lucrare, analizarea metodelor prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzează de mecansime vizuale,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-159-3
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

Psihologia reclamei şi a consumatorului. Psihologia reclamei

MAI MULTE DESPRE CARTE

Autorii își propun în această lucrare, analizarea metodelor prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzează de mecansime vizuale, de marketing, culturale, emoționale etc. pentru a sensibiliza consumatorul și a-l determina să între în jocul comunicării publicitare.

Cuprins extins:
Percepție conștientă și percepție inconștientă;
Inconștientul cognitiv;
Apărarea perceptivă;
Teorii ale percepției subliminale;
Elemente vizuale cu importanță majoră în publicitate;
Designul de produs și estetica vizuală;
Marketingul experiențial;
Caracteristicile culturale ale emoțiilor;
Teoria afectului ca informație;
Teorii privind emoția în reclame;
Folosirea suspansului în publicitate;
Atenuatorii de agresivitate. Sexul și umorul;
Erotismul și sexul în reclame;
Diferențele de gen: sex în publicitate;
Teorii consacrate privind mass media și relevanța lor pentru tematica sexului în comunicare;
Stereotipurile de gen în publicitate;
Cercetări empirice privind influența umorului asupra comunicării publicitare.
Autor: Dragoş Iliescu, Petre Dan
Data apariției: 2008
Editura: Comunicare.ro
Pagini: 282
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, leadership, branding, publicitate, corporație, strategie

Opinia cititorilor