Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate
de Charles U. Larson
Titlu apărut în colecția Collegium la Polirom
Descriere produs
Pe fondul exploziei informaționale, tehnologice și comunicaționale, acest veritabil curs își propune să ne formeze în calitate de receptori responsabili și critici ai mesajelor persuasive, dar și să ne ajute să fim eficienți când încercăm să îi persuadăm pe ceilalți. Volumul se adresează studenților și celor care lucrează în domeniul relațiilor publice, al publicitățîi sau în mass-media, furnizandu-le nu doar instrumente eficiente de analiză a strategiilor și tehnicilor persuasiunii moderne, ci și o gama variată de exemple interesante din mediul american, mai puțîn cunoscute, poate, publicului românesc.
Detalii produs
Titlu original: Persuasion and Responsibility: Reception and Responsibility
ISBN: 9789736839498
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 504
Limbă: Română
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Polirom
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate