TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim PU-AAB-SAACLT-08-N-001
Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim
Vezi
galerie

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim

de Armin A. Brott, Sergio Zyman

Id: #231547

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău. În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.

Dacă lucraţi în domeniul publicităţii, puteţi considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îţi schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câştigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamnă să faci bani pentru clienţii tăi, iar unii dintre ei — cei care vor citi această carte — s-ar putea să fie destul de iritaţi să vă vadă pe scenă ţinând în mâini statueta câştigătoare în timp ce vânzările lor scad.

Odată ce veţi fi citit această carte, veţi deţine cunoaşterea, imaginea de ansamblu, instrumentele şi instrucţiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcţionale şi pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Aşa că staţi prin preajmă şi veti avea ce învăţa!

extinde
 

Detalii produs

Autor: Armin A. Brott, Sergio Zyman

Data apariției: 2008

ISBN: 9789738874985

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 320

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 120g/m

Editura: Publica