TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Comunicarea 2.0. New media, participare și populism AD-ANM-C2NMPI-14-N-001
Comunicarea 2.0. New media, participare și populism
Vezi
galerie

Comunicarea 2.0. New media, participare și populism

de Antonio Momoc

Titlu apărut în colecția Colloquium. Esențial la Adenium

Id: #235475

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Volumul abordeaza comunicarea din perspectiva tehnologiilor de ultima ora si a rolului pe care acestea il au in propagarea discursului politic. Exista doua generatii de politicieni populisti, care isi promoveaza programele pe doua cai distincte: cei vechi in special la televiziune, iar cei noi in mediul virtual. Cartea se adreseaza specialistilor si studentilor in comunicare si stiinte politice, precum si tuturor celor care vor sa afle modalitatile in care politicienii si publicul se pot folosi de posibilitatile pe care le ofera noile mijloace de comunicare.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Antonio Momoc

Data apariției: mai 2014

ISBN: 978-606-8622-29-3

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 272

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Adenium