Descriere produs
Și dacă ești doar un personaj în cartea altcuiva?
Cala, o femeie superbă și misterioasă, în jurul căreia se învârtesc multe dintre poveștile din carte. Sevan, un bătăuș get-beget dintr-un sat uitat de lume. Fifi, o bibliotecară care face o descoperire inedită. Tanti Teofana, o ghicitoare care ascunde tot soiul de enigme și comori. Mile, un băiat dintr-un internat, care cunoaște un secret ce va schimba totul. Acestea sunt doar câteva dintre personajele care își dau mâna și te ghidează într-o aventură nebună, provocatoare, fără pereche. Ești pregătit să descoperi lumea cu alți ochi?
Volumul a primit Premiul Vladimir Colin 2021 pentru Cel mai bun volum New Weird / Dark fantasy / Gothic / Horror.
Putere şi teritoriu. Ţara Românească medievală (secolele XIV-XVI) (2013) ,
Haiganu (Vol.1) Fluviul şoaptelor (RESIGILAT) (2016) ,
Haiganu (Vol.2) Furia Oarbă (RESIGILAT) (2017) ,
Transformarea lui Martin Lake și alte povestiri (2022) ,
Omulețul din perete (2023) ,
Detalii produs
Autor: Marian Coman
Cărți Ficțiune >> Cărți Fantasy și SF
Cărți Ficțiune >> Cărți Contemporane
Cărți Ficțiune >> Cărți Autori Români
Cărți Ficțiune >> Cărți Proză scurtă
Cărți premiate
Speciale >> Cărți despre cărți, scriitori și cititori
Speciale >> Booky Halloween
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Din blogul Cartepedia
,,Comparat cu un film de Shyamalan sau cu o carte de Stephen King, volumul lui Marian Coman ne oferă, episod cu episod, poveste cu poveste, o narațiune intrigantă dar, mai presus de toate, o nouă litera......“
citește mai multOpinii editoriale
„Citind cartea lui Marian Coman, ai impresia că Stephen King dă drumul unui balon roșu printr-o gaură de iepure ce conectează suburbia americană de satul și litoralul românesc. Cu scene parcă desprinse dintr-un film de M. Night Shyamalan sau Guillermo del Toro, dar și cu o nostalgie discretă, scrisă într-un registru realist stăpânit excelent, lui Marian Coman îi reușesc grația pasului pe sârmă, dar și forța săpăturii narative de tip șvaițer, care perforează textul și interconectează poveștile între ele spre un final în care zidurile se transparentizează.“
Tudor Ganea