Descriere produs
Criticii care fac mare caz de apariţia liderilor carismatici care să îi înlocuiască pe aşa-zişii administratori manipulativi ai corporaţiilor americane nu ne spun anume ce înseamnă, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce înseamnă managementul.
John Kotter ajunge la concluzia că, astăzi, mii de companii suferă de un surplus de management şi de un deficit de leadership, nu pentru că managerilor le lipseşte carisma, ci pentru că prea puţini directori executivi înţeleg cu adevărat ce înseamnă leadershipul şi ce poate realiza. Fără o asemenea viziune, până şi celor mai capabili oameni le este dificil să fie lideri eficienţi şi să creeze culturile care să îi ajute pe alţii să fie lideri la rândul lor.
Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună (2013) ,
Aisbergul nostru se topeşte. Schimbarea şi succesul în orice condiţii (2013) ,
Matsushita Leadership. Ce avem de învăţat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 (2015) ,
Nu așa procedăm noi aici! (2017) ,
Detalii produs
Titlu original: A Force for Change: How Leadership Differs From Management
ISBN: 978-973-1931-00-5
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 240
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Opinii editoriale
John Kotter demitizează conceptul de leadership şi îl diferenţiază complet de management. În acelaşi timp, oferă noi reguli de orientare pentru liderii şi managerii care încearcă să îşi optimizeze relaţiile şi eficienţa.
William H. Genge, Ketchum Communications, Inc.Se aud multe ecouri, dar puţine voci care scriu despre leadership şi management în ziua de azi. John Kotter este una din aceste voci. Conceptele lui oferă noi perspective care îşi ating ţinta precis şi eficient.
Irvine O. Hockaday, Hallmark CardsCea mai convingătoare şi mai incisivă descriere a proceselor şi structurilor de leadership pe care am citit-o vreodată.
Michael M. Lombardo, Centrul pentru Leadership CreativCartea aceasta nu numai că te instruieşte, dar te şi entuziasmează. Combinarea rezultatelor cercetării cu studiile de caz este foarte eficientă.
Warren R. Wilhelm, Amoco CorporationIntuiţia lui Kotter este remarcabilă. Forţa Schimbării va deveni lectură obligatorie pentru toţi managerii noştri tineri.
Paul Fulton, Sara Lee Corporation