TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Noua știință a motivării PU-SUF-NOUTAM-16-N-001
Noua știință a motivării
Vezi
galerie

Noua știință a motivării

de Susan Fowler

Id: #245675

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Noua știință a motivării este un proiect editorial susţinut de Human Invest.

Fowler susține că liderii încă depind de tehnicile tradiționale de recompensă și pedeapsă, pentru că nu au înțeles ce alternative au și nu știu ce abilități sunt necesare pentru a aplica noua știință a motivației.

Metoda Motivației Optime pe care o propune și pe care o ilustrează cu exemple din viața reală le arată liderilor cum să-i scape pe oameni de dependența de recompensele externe și cum să-i ajute să descopere modul în care ceea ce fac la serviciu le poate împlini nevoile psihologice fundamentale – de autonomie, de afiliere și de competență. Acest lucru, după cum ne spune știința, va avea ca rezultat o motivație sustenabilă și plină de conținut.

Cartea lui Susan Fowler este răspunsul inovator pentru liderii care vor să afle cum să abordeze corect motivația!

extinde
 

Detalii produs

Autor: Susan Fowler

Traducător: Gabriel Creţu

Prefaţator: Ken Blanchard

Data apariției: august 2016

Titlu original: Why Motivating People Doesn't Work . . . and What Does: The New Science of Leading, Energizing, and Engaging

ISBN: 978-606-722-116-9

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 226

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

 

Opinii editoriale

„În această carte fascinantă, Susan Fowler ne explică motivele pentru care ar trebui să nu ne mai hrănim angajații cu junk foodul emoțional generat de recompensele atât de ineficiente pe termen scurt și ne arată modul în care ne putem schimba stilul de leadership pentru a genera o perspectivă motivațională optimă.„ 

Steve Davis, vicepreședinte executiv CenturyLink

„Un adevărat memento al faptului că leadershipul este o abilitate care poate fi pusă în valoare doar dacă te adresezi inimilor și minților oamenilor pe care îi conduci. Întrebarea nu este dacă oamenii sunt sau nu motivați, ci mai degrabă ce anume îi motivează. Susan Fowler ne prezintă o nouă paradigmă a motivației, o alternativă simplă și completă de care era nevoie de mult timp.„

Lori Lorenz, director principal de marketing Hewlett-Packard

„O carte excepțională, plină de explicații simple, dar solide, care fac accesibilă tuturor cea mai nouă știință a motivării. Este filosofia care te ajută să ții pasul ritmului nebun al secolului XXI, tot mai mult adoptată de oamenii și organizațiile din întreaga lume, care au învățat că principiul „carrot and stick”, pe care l-au folosit încă de la începutul anilor 1900 ca să-și motiveze angajații, este deja depășit și nu mai are efect în ziua de azi. Folosiți cartea ca pe un ghid menit să vă ajute să vă reinventați în orice moment al vieții.„
 

Viorel Panaite, managing partner Human Invest & Ken Blanchard România
Ken Blanchard
Ken Blanchard
Prefaţator

Ken Blanchard, faimos autor de cărţi pentru dezvoltare personală şi organizaţion...

vezi autor