TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Focus. Privește lumea altfel pentru a avea succes și influență PU-ETH-FPLAPA-14-N-001
Focus. Privește lumea altfel pentru a avea succes și influență
Vezi
galerie

Focus. Privește lumea altfel pentru a avea succes și influență

de Heidi Grant Halvorson, E. Tory Higgins

Id: #238697

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Focus este un proiect al editurii Publica, susținut de EY România.

Focus îți va explica natura focusului promotor și a focusului preventiv, și modul în care ele funcționează ca mecanisme psihice pentru a reuși să te înțelegi mai bine pe tine și să-i înțelegi pe cei din jurul tău într-un mod cu totul nou. 

Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodată vor începe să aibă sens. Vei vedea în sfârșit de ce e atât de greu să te descurci perfect și cu ideile de anvergură, și cu chestiunile de detaliu. De ce, în orice cuplu, „spontanul” nu este de obicei cel care ține evidența banilor. 

extinde
 

Detalii produs

Autor: Heidi Grant Halvorson, E. Tory Higgins

Traducător: Smaranda Nistor

Data apariției: noiembrie 2014

ISBN: 978-606-722-005-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 312

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„Heidi Grant Halvorson și E. Tory Higgins ne arată diferențele fundamentale în felul în care căutăm succesul. Descrierea lor este atât de cuprinzătoare, dar în același timp integrativă; atât de antrenantă, dar în același timp instructivă, încât vin și eu cu propria-mi aserțiune: Dacă te numeri printre cei ce vor să se bucure de succes, ar trebui să citești această carte.”

Robert B. Cialdini, autorul cărții Persuasiunea – știință și practică

„Inteligentă, provocatoare și extrem de practică, Focus este un instrument inestimabil pentru oricine vrea să înțeleagă mai în profunzime cum pot fi motivați oamenii.”

Gretchen Rubin, autoarea cărții The Happiness Project

„Focus e genială! Doi dintre cei mai renumiți cercetători ai științei succesului și motivației, Heidi Grant Halvorson și Tory Higgins, au făcut echipă ca să ne dăruiască o extraordinară mostră de gândire limpede, scriitură inteligentă și lectură agreabilă, pe o temă care ne preocupă în mod vital pe toți: care e forța motrice a gândurilor noastre, a alegerilor pe care le facem și a deciziilor pe care le luăm. Cumpără această carte și vei câștiga o nouă perspectivă asupra vieții tale, a muncii tale, a familiei și a comunității în care trăiești!”

Jim Kouzes, coautorul cărții The Leadership Challenge

„Focus oferă o explicație şi un instrument de analiză cu bază științifică a motivațiilor fiecăruia dintre noi, fiind recomandată liderilor şi managerilor, specialiștilor în marketing, profesorilor şi părinților. Prin această carte, autorii pun pe piață un conținut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Știință a Motivației din SUA. Este nu doar o colecție de observații pertinent argumentate despre motivație, dar şi un ghid practic structurat în jurul a două mari concepte: focusul promotor şi focusul preventiv.”

Elena Badea, Director Marketing și Comunicare, EY România