TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Legile ştiinţifice ale publicităţii VI-CCH-LEGTAP-14-N-001
Legile ştiinţifice ale publicităţii
Vezi
galerie

Legile ştiinţifice ale publicităţii

de Claude C. Hopkins

Id: #238436

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.

Cartea Legile ştiinţifice ale publicităţii se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Claude C. Hopkins

Traducător: Nicoleta Radu

Data apariției: octombrie 2014

Titlu original: Scientific Advertising

ISBN: 978-606-8414-36-2

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 110

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Vidia

Teme: succes