TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Cât de mult contează sondajele de opinie? 978-973-724-074-3
Cât de mult contează sondajele de opinie?
Vezi
galerie

Cât de mult contează sondajele de opinie?

de Frank Newport

13 5 lei
-10% de la 15 lei
Indisponibil
  • Transport gratuit la comenzile de peste 120 de lei
  • Ambalare gratuită a cadoului

Descriere produs

Descoperă cartea Cât de mult contează sondajele de opinie? de Frank Newport apărută la editura Allfa

Toți președinții americani, de la Roosevelt până în prezent, s-au bazat pe sondajele de opinie pentru a lua pulsul electoratului. Toate canalele de știri importante din Statele Unite nu numai  anunță rezultatele sondajelor, ci le și comandă în nume propriu. Această a devenit de altfel o practică uzuală în numeroase alte țări din toate regiunile lumii. În opinia criticilor, sondajele pot fi periculos de imprecise, pot distorsiona muncă presei și a politicienilor și pot constitui o mare amenințare la adresa procesului democratic în sineÎn opinia adepților, sondajele sunt o sursă inestimabilă de informații, oferindu-ne o cale de acces unică și foarte exactă spre probleme diverse precum preferințele electorale, diferențele de sex, relațiile interrasiale, creșterea copiilor, preferințele consumatorilorsistemul de sănătate și de învățământÎn această carte, Frank Newport, redactor șef la Institutul de Sondare a Opiniei Publice Gallup – cea mai importantă sursă națională de sondaje – le explică scepticilor care este motivul pentru care sondajele sunt importante… și le explică celorlalți cum funcționează acesteaDemonstrând de ce nu trebuie  ne temem de sondaje și de ce trebuie  le folosim cu înțelepciune, el ne arată: cum generalizează sondajele în mod științific și cu exactitate în legătură cu milioane de indivizi prin examinarea numai câtorva indivizi aleși aleatoriu;cum respinge opinia publică tot ceea ce este modern în favoarea a ceea ce este stabil și tradițional;cum pot satisface specialiștii în sondaje apetitul crescut al mass-media pentru sondaje, fără a distorsiona sau a simplifică informațiile;cum folosesc politicienii rezultatele sondajelor pentru a-și aranja programele electorale… astfel încât acestea  reflecte părerile autentice ale electoratului;în ce fel pot specialiștii în sondaje  maximizeze valoarea rezultatelor sondajelor în beneficiul ziariștilor, politicienilor și al publicului;cum însumează sondajele înțelepciune într-un mod mai eficient decât votul.Vocea oamenilor este în cunoștință de cauza și aproape întotdeauna la obiect. Ea este ceea ce dr. George Gallup – fondatorul faimosului sondaj care ii poartă numele – proclamă acum mai bine de șaizeci de ani a fi adevăratul puls al democrațieiFascinantăinformativă și provocatoareaceastă carte demonstrează faptul  sondajele stau la baza unei societăți libere și funcționale.

extinde

Detalii produs

Autor: Frank Newport

Data apariției: iunie 2007

ISBN: 978-973-724-074-3

Copertă: Paperback

Număr pagini: 210

Dimensiuni: 17x24 cm

Editura: Allfa

Pagini: 210

Limba: Română

Hârtie: 80g/m

Toate categoriile:
Carte non-ficțiune >> Științe umaniste >> Politică și relații internaționale
Carte non-ficțiune >> Științe umaniste >> Sociologie
Speciale >> Nonfiction
Cuvinte cheie:
sociologie, studii de piaţă, economie, ştiinţe umaniste
Frank Newport
autor

Frank Newport este redactorul sef al Institutului de Sondare a Opiniei...

vezi autor

Opinia cititorilor