TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Obiectivele instruirii/ procesului de învățământ (Vol.8) 978-606-683-668-5
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici. Adaugă la wishlist

Obiectivele instruirii/ procesului de învățământ (Vol.8)

Sorin Cristea
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
În primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de învăţământ la nivelul unui concept pedagogic fundamental...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-683-668-5
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat
Altele:

Obiectivele instruirii/ procesului de învățământ (Vol.8)
Mai multe despre carte
Descoperă cartea Obiectivele instruirii/ procesului de învățământ (Vol.8) de Sorin Cristea apărută la editura Didactica Publishing House

În primul capitol sunt definite obiectivele instruirii/procesului de învăţământ la nivelul unui concept pedagogic fundamental și se analizează obiectivele instruirii din perspectiva realităţii pedagogice. În capitolul 2 se evidenţiază necesitatea clasificării obiectivele instruirii/procesului de învăţământ, pe criterii riguroase, la nivel de taxonomii pedagogice și sunt prezentate cele mai semnificative taxonomii pedagogice ale OI/PÎ, afirmate în teoria şi practica instruirii.

Partea de aplicaţii urmăreşte: 1. exemplificarea obiectivelor generale și a obiectivelor specifice exprimate în termeni de competențe generale, respectiv specifice, la nivelul curriculumului şcolar, funcţional în prezent în învăţământul primar; 2. evidențierea deschiderilor posibile la nivelul acțiunii de operaţionalizare realizate de fiecare învăţător, institutor şi profesor pentru învăţământul primar, în vederea stabilirii, în cele mai bune condiţii, a performanțelor concrete ale elevului în cadrul fiecărei activităţi didactice.

Data apariției: ianuarie 2018
Pagini: 150
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
instruire, învățământ, educare, predare, învățare, pedagogie, aplicație, obiective
  • Sorin Cristea - Autor
    Sorin Cristea este prof.univ.dr. la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti, unde sustine cursuri de pedagogie generala, managementul clasei de elevi si inovatie in invatamint. A fost deputat in Parlamentul Romaniei, Comisia pentru Invatamint, secretar de stat in Departamentul „Invatamintul Preuniversitar” din cadrul Ministerului Invatamintului si Stiintei si director al Departamentului pentru Pregatirea...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate produsele
Opinia cititorilor