Viaţa mea în publicitate
de Claude C. Hopkins
Titlu apărut în colecția Dezvoltare umană - NLP la Vidia
Descriere produs
Cele mai multe afaceri au dat greş din cauză că s-au întins prea mult. Au speculat fără chibzuinţă pe o şansă neclară. Asta ca să le fie învăţătură de minte celor care se avântă pe cărări neumblate, de teamă ca nu cumva cineva din concurenţă să meargă mai departe ori să ajungă mai sus. Există excepţii în afaceri, nu însă şi în publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuinţă, inutilă şi nejustificată. în acest domeniu, cu toţii încercăm lucruri care nu pot fi făcute. Ne confruntăm cu natura umană, cu dorinţe, prejudecăţi şi manierisme la înălţimea cărora nu ne putem ridica. Oricât de multă experienţă am avea, ea nu ne poate călăuzi corect nici măcar în majoritatea cazurilor. Tocmai de aceea imprudenţa este o greşeală capitală în publicitate. Cine este cu adevărat în măsură să ne înveţe ce trebuie şi ce nu trebuie să facem pentru a creşte profitul în afacerea noastră? Numai cineva care a reuşit să obţină rezultate la care alţii nici nu visează.
Ghidul "Viaţa mea în publicitate" (alături de "Legile ştiinţifice ale publicităţii", scrisă de acelaşi autor) conţine cele mai valoroase informaţii de care are nevoie oricine deţine o afacere şi intenţionează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informaţii care vin direct din practică şi situaţii concrete despre eşecuri şi succese în publicitate. Lucrarea de faţă este autobiografia lui Claude C. Hopkins, primul şi, probabil, singurul om din vânzări care a reuşit să aducă publicitatea la nivel de ştiinţă prin propriile experienţe şi o ambiţie rar întâlnită. Cu generozitate şi răbdare didactică, Hopkins ne împărtăşeşte tehnicile cu care el a reuşit în afaceri şi ne descrie cum se aplică fiecare strategie în parte. Nu este de mirare că orice om care foloseşte metodele propuse de Claude C. Hopkins va avea o creştere impresionantă a profitului.
Legile ştiinţifice ale publicităţii (2014) ,
Clarvederea. Îndrumări practice pentru trezirea puterilor oculte (2016) ,
Cum să faci ce-ţi place şi să iubesti ce faci (2016) ,
Evanghelia lui Ramana Maharshi (2016) ,
Factorul succes. Cum să atingi inteligent obiective imposibile (2016) ,
Legile secrete ale influenţei (2016) ,
Medicina virtuală. O nouă dimensiune în vindecarea energetică (2016) ,
Pământul fertil. Ecotehnologii (Vol. III) Cum să folosim energiile naturii în agricultură şi silvicultură (2016) ,
Scrisori de la sufletul tău (2016) ,
Detalii produs
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate