Sport și media. Analiza unui „joint-venture” de succes
de Diana-Luiza Dumitriu
Titlu apărut în colecția Comunicare media la Tritonic
Descriere produs
Dinamică pe care a cunoscut-o în ultimele decenii lumea sportivă, câştigând teren în termeni de vizibilitate publică şi magnetism comercial, este consecinţa impactului pe care media l-a avut asupra sa. Relaţia de interdependenţă dintre media şi sport a influenţat nu doar valoarea de produs de piaţă a evenimentelor şi actorilor sportivi, dar şi experienţa sportivă în sine, redefinindu-i coordonatele emoţionale şi spaţiale.
În contextul în care cea mai mare parte a experienţelor noastre sportive sunt mediate, cartea de faţă oferă o analiză a efectelor structurante pe care media le are asupra dinamicii câmpului sportiv. Sunt explorate astfel două mari dimensiuni: marketizarea sportului şi reconfigurarea discursivă a situaţiei competiţionale ca eveniment mediatic. Dacă prima pune în evidenţă succesul acestui “joint-venture” dintre sport şi media, cea de-a două abordează resursele discursive mobilizate de media în construirea unor scheme de interpretare a evenimentelor sportive.
Detalii produs
Autor: Diana-Luiza Dumitriu
ISBN: 978-606-8571-14-0
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 218
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Tritonic
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate