TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Opinia şi mulţimea 978-973-711-121-0
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici. Adaugă la wishlist

Opinia şi mulţimea

Gabriel Tarde
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cultura comunicării
Întreaga concepție a lui Gabriel Tarde despre opinie, opinie publică, public, mulțime s-a forma în contextul teoriei mai largi a...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-121-0
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

Opinia şi mulţimea
Mai multe despre carte
Descoperă cartea Opinia şi mulţimea de Gabriel Tarde apărută la editura Comunicare.ro

Întreaga concepție a lui Gabriel Tarde despre opinie, opinie publică, public, mulțime s-a forma în contextul teoriei mai largi a imitației (dezvoltată în Legile imitației). Conceptele-cheie pe care se sprijină această teorie sunt, în viziunea sa, credințele și dorințele: acestea motivează în mod fundamental individul. Toate credințele sunt motivante, iar dorințele sunt cele care le alimentează, demonstrează autorul.

Tarde argumenează că societatea nu apare decât datorită imitației, care pentru el este factorul principal și decisiv al legăturilor sociale între indivizi. Imitația se răspândește în unde concentrice, în jurul modelului. De aceea, continuă autorul, sfera socialului este delimitată de granița de propagare a undei imitative, întreținute de „contagiunea” faptelor de viață care au ecou în psihologia colectivă (a vieții de grup).

Cuprins extins:
Publicul și mulțimea;
Opinia și conversația;
Mulțimile și sectele criminale.
Autor: Gabriel Tarde
Traducător: Nicoleta Corbu
Prefaţator: Nicoleta Corbu
Data apariției: 2007
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: L’opinion et la foule
Pagini: 182
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
opinie publică, public, sferă publică, identitate, masă, individ, societate, credință, dorință, imitație, psihologie colectivă, psihologie socială
Opinia cititorilor