TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Cum se scrie în publicitate HU-DEH-CUSSNP-13-P-001
Vezi
galerie

Cum se scrie în publicitate

de Denis Higgins

Titlu apărut în colecția Spaţii publice la Humanitas

Id: #202836

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Rosser Reeves în dialog cu Denis Higgins
 

Descriere produs

„Elementul cel mai important în scrierea reclamelor de succes este produsul însuşi. Magia stă în produs.” (William Bernbach)


„Noi căutăm de fiecare dată povestea produsului, acel atribut specific lui care îl menţine pe piaţă.” (Leo Burnett)

 

„Un copywriter ar trebui să fie vesel şi optimist, nu cinic; greşeşte dacă respinge viaţa, iar a fi cinic înseamnă să respingi viaţa.” (George Gribbin)


„Nu scriu pentru mulţime. Încerc să scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular.”  (David Ogilvy)


„Nu spun că o reclamă fermecătoare, inteligentă şi caldă nu vinde. Spun doar că am văzut mii de campanii fermecătoare şi inteligente care nu au vândut produsul.” (Rosser Reeves)


„Marii copywriteri ai secolului XX, adulaţi cândva ca nişte vedete de cinema, sunt preţuiţi azi ca nişte profeţi. Numele lor au devenit la rându-le branduri. Fiecare defineşte în prezent câte o cale majoră, câte o magistrală pe ruta comunicării comerciale: Ogilvy – fenomenologia produsului; Reeves – focusul pe eficienţă; Burnett – efectul dramatic; Gribbin – forţa de a capta atenţia; Bernbach – persuasiunea abilă, surprinzătoare... Denis Higgins îi înfruntă pe aceşti maeştri ai seducţiei cu o abilă ştiinţă a manipulării intervievistice, menită să-i flateze, să le dejoace tentaţiile de lăudăroşenie corporatistă şi să le dezvăluie astfel intimitatea laboratorului creativ.” (Florin Dumitrescu)



Alte titluri pentru FlorinDumitrescu (traducator):
Îngerul pantofilor (2015) ,
extinde
 

Detalii produs

Autor: Denis Higgins

Traducător: Iulia Serafim, Florin Dumitrescu

Data apariției: 2013

Titlu original: The Art of Writing Advertising: Conversations with William Bernbach, George Gribbin, Rosser Reeves, David Ogilvy, Leo Burnett

ISBN: 978-973-50-3995-0

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 144

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Humanitas

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„Cele cinci interviuri cuprinse aici îl vor captiva şi pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, şi pe cel interesat de scris în general. Avem de-a face cu nişte maeştri ai publicităţii, care vorbesc – nu scriu – informal, liber şi convingător despre arta lor, despre competenţele, ideile, conceptele şi idealurile lor.”

Advertising Age - S. R. Bernstein
Florin Dumitrescu
Florin Dumitrescu
Traducător

Florin Dumitrescu (născut în 1966, in București) se lansează ca textier între an...

vezi autor