TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
O teorie a semioticii 978-973-707-218-4
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici. Adaugă la wishlist

O teorie a semioticii

Umberto Eco
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Scopul acestei cărţi constă în explorarea posibilităţilor teoretice şi a funcţiilor sociale ale unei abordări unitare a tuturor...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-707-218-4
Dimensiuni: 14,5x21,5 cm
Tip copertă: Hardcover

O teorie a semioticii
Mai multe despre carte
Descoperă cartea O teorie a semioticii de Umberto Eco apărută la editura Trei

Scopul acestei cărţi constă în explorarea posibilităţilor teoretice şi a funcţiilor sociale ale unei abordări unitare a tuturor fenomenelor de semnificare şi/sau comunicare. Această abordare îmbracă forma unei teorii semiotice generale, capabilă să explice orice caz de funcţii-semn în termeni de sisteme subiacente de elemente mutual corelate de unul sau mai multe coduri.

Un proiect de semiotică generală include: a) o teorie a codurilor şi b) o teorie a producţiei de semne; cea de-a doua teorie ia în considerare un grup vast de fenomene, cum ar fi utilizarea obişnuită a limbilor, evoluţia codurilor, comunicarea estetică, diferitele tipuri de interacţiune în comportamentul comunicaţional, folosirea semnelor pentru a indica lucruri şi stări ale lumii şi aşa mai departe.

Umberto Eco

Autor: Umberto Eco
Traducător: Cezar Radu, Costin Popescu
Data apariției: 2008
Editura: Trei
Titlu original: A Theory of Semiotics
Pagini: 504
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
semnificare, comunicare, funcţii semn, coduri, producţie de semne, interacţiune, estetic
  • Umberto Eco Umberto Eco - Autor
    Umberto Eco (1932-2016) a urmat cursurile Universității din Torino, luându-și licența în estetică. În anii ’60 a fost unul dintre exponenții de frunte ai avangardei culturale italiene, numărându-se printre fondatorii...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate produsele
Opinia cititorilor