Descriere produs
Anii antepreșcolarității și preșcolarității ridică o serie de probleme cu care se confruntă atât pedagogii, cât și psihologii, medicii pediatri și asistenții sociali.
În contextul creșterii interesului pentru formarea copilului în primii ani de viață, Dezvoltarea copilului și educația timpurie prezintă o serie de aspecte teoretice și practice ale educației timpurii, relative la caracteristicile dezvoltării psihice a copiilor, trăsăturile curriculumului formal și informal pentru cei mici, condițiile optime pentru realizarea influențelor formative sau situațiile disfuncționale cu care se confruntă copilul și familia sa.
Un accent special este pus pe formarea agenților implicați în modelarea personalității copiilor – părinții și personalul specializat din instituțiile de profil. Volumul se adresează atât studenților la facultățile de științe ale educației, psihologie, asistență socială, cât și practicienilor din aceste domenii sau celor care doresc să dobândească o mai bună cunoaștere în problematica educației timpurii.
Psihosociologie şcolară (2013) ,
Psihologia educaţiei (2023) ,
Competența pedagogică digitală (2022) ,
Cogniția epistemică (2023) ,
Educaţia timpurie. Probleme şi soluţii (2016) ,
Managementul programelor de formare continuă a cadrelor didactice. Ghid practic (2020) ,
Detalii produs
ISBN: 978-973-46-5669-1
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 312
Limbă: Română
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Polirom
Teme: copilărie, curiozitate, familie