Mai sunt în care ai TRANSPORT GRATUIT la orice comandă!

Detalii
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Predarea bazată pe atașament. Cum să creezi o clasă tribală 978-606-719-723-5
Predarea bazată pe atașament. Cum să creezi o clasă tribală

Predarea bazată pe atașament. Cum să creezi o clasă tribală

de Louis Cozolino

Titlu apărut în colecția Educație și formare la Trei

  • Transport gratuit la comenzile de peste 120 de lei
  • Retur posibil: 365 zile
  • Data estimată de livrare: 21.10.2021
  • Ambalare gratuită a cadoului
 

Descriere produs

Creierele umane sunt programate pentru viața socială, iar capacitatea elevilor de a învăța este profund influențată de calitatea legăturii de atașament pe care aceștia o stabilesc cu educatorii și colegii lor. Un atașament securizant nu doar că va garanta o stare de bine în clasă, ci va optimiza tot procesul de învățare, prin întărirea motivației, prin reglarea anxietăților și prin facilitarea neuroplasticității. Plecând de la aceste premise, cartea înfățișează un model pentru o clasă bazată pe atașamente securizante, explorând modul în care relația educator–elev devine crucială pentru a crea niște clase și comunități școlare de tip "tribal", cu funcție de susținere afectivă. Cartea este un îndemn către învățători și profesori, pentru a conștientiza rolul crucial al legăturilor sociale în optimizarea procesului educativ.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Louis Cozolino

Traducător: Camelia Dumitru

Data apariției: martie 2017

ISBN: 978-606-719-723-5

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 312

Dimensiuni: 13x20 cm

Editura: Trei

Titlu original: Attachment-Based Teaching. Creating a Tribal Classroom

Pagini: 312

Limba: Română

Hârtie: 80g/m

 
Toate categoriile:
Carte non-ficțiune >> Lecturi motivaționale >> Psihologie practică
Speciale >> Nonfiction
Speciale >> Doar TU și Trei
Speciale >> Back to Office
 
Cuvinte cheie:
atașare, proces, învățare, relație
 

Opinii editoriale

„Avem nevoie, mai mult ca oricând, de o transformare profundă a modului în care definim și practicăm învățarea pentru că, deși toată lumea spune că trăim într-o societate bazată pe cunoaștere și pe învățare, aproape nimeni nu mai vrea să învețe...Învățarea a fost alterată de gratificarea imediată, de evaluările fără sens, de presiunile instituționale și sociale de tot felul, de ierarhii și mai ales de neînțelegerea modului în care ne angajăm ca ființe umane în acest proces. Cozolino ne propune o soluție naturală, inedită și simplă: readucerea dimensiunilor socială și emoțională în învățare prin predarea bazată pe atașament.“

Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti
Louis Cozolino
autor

Louis J. Cozolino este profesor de psihologie la Universitatea Pepperdine...

vezi autor