TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Revoluţia în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes PO-ATA-RNMOAR-08-P-001
Revoluţia în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes
Vezi
galerie

Revoluţia în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes

de Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone

Titlu apărut în colecția Carieră. Succes. Performanțe la Polirom

Id: #205620

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone

Traducător: Carmen Pădurariu

Data apariției: 2008

Titlu original: (Marketing Revolution: The Radical New Approach to Transforming the Business, the Brand & the Bottom Line

ISBN: 978-973-46-1282-6

Copertă: Paperback

Număr pagini: 416

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Polirom

Teme: succes