Promovarea și brandingul universităților
de Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca
Titlu apărut în colecția Management & Marketing la C.H. Beck
Descriere produs
Cartea evidențiază importanța pe care o are promovarea online a universităților în opțiunile de studiu ale studenților, într-o eră a digitalizării comunicării și activităților din diverse medii. Autorii analizează, pe baza unor situații practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universități europene, identificând astfel strategii eficiente de promovare, precum și crearea unui model de promovare pe care îl poate utiliza orice instituție de învățământ superior din România. În plus, oportunitățile absolvenților în științele comunicării sunt valorificate prin punerea la dispoziția acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.
Din cuprins:
- Promovarea online în mediul universitar
- Canale de promovare online
- Elemente de identitate vizuală a universităților
- Descrierea vizuală a mărcii
Percepția cetățenilor asupra serviciilor publice comunitare (2023) ,
Managementul conflictelor în organizații (2021) ,
Marketingul digital și antreprenorii români (2023) ,
Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online (2022) ,
Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online (2022) ,
Interacțiunea dintre studenți și universități în mediul online (2022) ,
Detalii produs
Autor: Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca
ISBN: 978-606-181-003-1
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 132
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: C.H. Beck