TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Promovarea și brandingul universităților CB-CCF-PROIBU-20-N-001
Promovarea și brandingul universităților
Vezi
galerie

Promovarea și brandingul universităților

de Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca

Titlu apărut în colecția Management & Marketing la C.H. Beck

Id: #317490

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Cartea evidențiază importanța pe care o are promovarea online a universităților în opțiunile de studiu ale studenților, într-o eră a digitalizării comunicării și activităților din diverse medii. Autorii analizează, pe baza unor situații practice, programele de studii ale celor mai bine cotate universități europene, identificând astfel strategii eficiente de promovare, precum și crearea unui model de promovare pe care îl poate utiliza orice instituție de învățământ superior din România. În plus, oportunitățile absolvenților în științele comunicării sunt valorificate prin punerea la dispoziția acestora a unora din cele mai bune programe de masterat la nivel european.

Din cuprins:

  • Promovarea online în mediul universitar
  • Canale de promovare online
  • Elemente de identitate vizuală a universităților
  • Descrierea vizuală a mărcii
extinde
 

Detalii produs

Autor: Claudiu Coman, Florin Nechita, Maria Cristina Bularca

Data apariției: septembrie 2020

ISBN: 978-606-181-003-1

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 132

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: C.H. Beck

Claudiu Coman
Claudiu Coman
Autor

Claudiu Coman este doctor în sociologie, profesor și decan al Facultății de Soci...

vezi autor