TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Cum să vinzi gheață eschimoșilor. Cum să promovezi un produs pe care nu-l dorește nimeni 978-606-8653-07-5
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici. Adaugă la wishlist

Cum să vinzi gheață eschimoșilor. Cum să promovezi un produs pe care nu-l dorește nimeni

Jon Spoelstra
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Eficienţa în business
Poate ca produsul dumneavoastră nu mai este la modă. Sau poate că n-a fost poziționat corect. Indiferent care ar fi motivul, Cum să vinzi...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8653-07-5
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

Cum să vinzi gheață eschimoșilor. Cum să promovezi un produs pe care nu-l dorește nimeni
Mai multe despre carte
Descoperă cartea Cum să vinzi gheață eschimoșilor. Cum să promovezi un produs pe care nu-l dorește nimeni de Jon Spoelstra apărută la editura Meteor Press

Poate ca produsul dumneavoastră nu mai este la modă. Sau poate că n-a fost poziționat corect. Indiferent care ar fi motivul, Cum să vinzi gheață eschimoșilor vă ajută să recâștigați terenul pierdut. Dacă aveți un produs neprofitabil, urmați neabătut principiile despre care scrie Jon Spoelstra și veți fi uluit de rezultate.

Cartea este scrisă de fostul președinte al inițial falimentarei echipe de baschet New Jersey Nets, Jon Spoelstra. El a devenit rsponsabil pentru triplarea în numai trei ani a veniturilor echipei și pentru creșterea cu 250 a bazei de abonați la meciuri. Acolo unde toată lumea văzuse o cauză pierduta, Spoelstra a depistat o oportunitate remarcabilă de a stimula un produs obosit și uzat, astfel încât să atingă o profitabilitate fără precedent. Cartea nu se adresează doar celor care lucrează în marketingul sportiv, ci trece cu succes din domeniul sportului la produsul dumneavoastră, indiferent care ar fi el.

Tehnicile perfecționate de Spoelstra se aplică oricărui produs, în orice companie. Utilizând aceste tehnici, puteți învață și dumneavoastră să atingeți imposibilul și... să le vindeți gheață eschimoșilor.

Autor: Jon Spoelstra
Traducător: Mihai Dan Pavelescu
Data apariției: 2015
Editura: Meteor Press
Titlu original: Ice to the Eskimos
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, vânzare, marketing, profit, tehnici
Opinia cititorilor