Descriere produs
Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic şi operaţional.
Printre caracteristicile excepţionale ale cărţii se numără:
• Orientarea practică
• Abordarea în detaliu a metodologiei
• Conectarea strânsă a cercetării la problema concretă de marketing
• Modalităţi extinse de analiză
• Un registru bogat de metode de măsurare, procedee de eşantionare şi tehnici statistice, explicate simplu şi oferite “gata pentru a fi folosite”
Consultanță și management. Soluții pentru criză (2018) ,
Cercetarea de marketing (2022) ,
Detalii produs
Autor: Petre Datculescu
ISBN: 978-973-881-566-7
Copertă: Hardcover
Număr pagini: 814
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate