Tratat de management
de Eugen Burduş
Titlu apărut în colecția Biblioteca de Management la Pro Universitaria
Descriere produs
„În ziua de astăzi, caracterizată prin schimbări continue și permanente, unele de mare amploare, organizațiile tind spre o mai mare eficacitate, eficientă, flexibilitate și viteză de reacție, fapt ce situează managementul, între domeniile majore, care determină în mare măsură competitivitatea și succesul organizației, prin provocările la care sunt supuși nu doar managerii ci și toți angajații, văzuți ca și clienți interni.
Având în vedere succesul cărții intitulată „Tratat de management” ediția a II-a publicată, considerăm oportună revenirea autorului cu ediția a III-a a cărții, care păstrează structura inițială, respectiv temele abordate, cu multe îmbunătățiri legate de abordarea conceptelor, într-un context focalizat pe eficacitatea managementului organizației, bazat pe integrarea în teoriile și conceptele de management a unor elemente ce aparțin altor științe, cum sunt: analiza economică, economie, comportament organizațional, informatică, psihologie, etc.
Autorul este recunoscut pentru contribuțiile însemnate în abordarea managementului organizației, prin reușitele sale în modul prin care surprinde elementele esențiale în definirea și abordarea conceptelor de management, cum sunt: strategie, manageri, managementul resurselor umane, procesul decizional, managementul schimbării, cultura organizațională, etc.
Scopul cărții este pregătirea cititorului pentru a înțelege corect conceptele legate de management și modalitățile în care acestea pot fi abordate și folosite, în analiză și studii, care vizează îmbunătățirea efcacității și eficienței organizației. Pe ansamblu, cartea este concepută, cu multă atenție, pentru a prezenta atât conceptele tradiționale de mangement, cât și problemele contemporane importante de management, alături de informațiile care privesc modalitățile în care cititorii pot să aplice, pentru a asigura îmbunătățirea eficacității și eficienței, respectiv succesul organizației.”
Prof. dr. LIVIU ILIEȘ
Universitatea Babeș Bolyai Cluj-Napoca
Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor
Fundamentele managementului organizaţiei (2023) ,
Metodologii manageriale (2023) ,
Detalii produs
Autor: Eugen Burduş
ISBN: 978-606-26-0436-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 1220
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate