Descriere produs
Problema stabilirii prețurilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor și administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurența acerbă la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viață ale produselor continuă să se scurteze. În lumina acestor puternice forțe, nu mai este deloc surprinzător faptul că unele companii se confruntă cu probleme precum erodarea accentuată a prețurilor, diminuarea volumului vânzărilor și scăderea profitabilității. Niciodată nu s-a simțit mai acut nevoia unor strategii clare și eficiente de stabilire a prețurilor.
În acest context vă propunem o lucrare unică în peisajul editorial românesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vânzări sau de marketing, administratorilor de firme și tuturor celor interesați de creșterea profitabilității, menit să îi ajute în luarea deciziilor legate de stabilirea prețurilor.
Detalii produs
Autor: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
ISBN: 978-973-1740-09-6
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 464
Limbă: Română
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Resigilate
Speciale >> Reducerile lunii