TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Strategia și tactica stabilirii prețurilor (RESIGILAT) 978-973-1740-09-6
Strategia și tactica stabilirii prețurilor (RESIGILAT)
Vezi
galerie

Strategia și tactica stabilirii prețurilor (RESIGILAT)

de Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Id: #258870

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
ATENȚIE! Produs cu mici urme de uzură, decolorat și/ sau îngălbenit
 

Descriere produs

Problema stabilirii prețurilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor și administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurența acerbă la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viață ale produselor continuă să se scurteze. În lumina acestor puternice forțe, nu mai este deloc surprinzător faptul că unele companii se confruntă cu probleme precum erodarea accentuată a prețurilor, diminuarea volumului vânzărilor și scăderea profitabilității. Niciodată nu s-a simțit mai acut nevoia unor strategii clare și eficiente de stabilire a prețurilor.
În acest context vă propunem o lucrare unică în peisajul editorial românesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vânzări sau de marketing, administratorilor de firme și tuturor celor interesați de creșterea profitabilității, menit să îi ajute în luarea deciziilor legate de stabilirea prețurilor.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Data apariției: ianuarie 2013

ISBN: 978-973-1740-09-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 464

Limbă: Română

Dimensiuni: 16,5x23,5 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders