Marketingul digital și antreprenorii români
de Claudiu Coman, Maria Mădălina Popica, Luiza Meseșan-Schmitz
Titlu apărut în colecția Management & Marketing la C.H. Beck
Descriere produs
În contextul actual în care majoritatea clienților (inclusiv a celor potențiali) unei firme utilizează tehnologia digitală, este absolut necesar că întreprinderile să adopte marketingul digital că modalitate de promovare a afacerii.
Cu siguranță vom asista în următorii ani la o creștere a numărului de persoane care vor face tranzacții online, inclusiv achiziționarea de produse și servicii. Odată cu pandemia generată de Covid-19, în anul 2020 foarte multe firme au fost forțate de împrejurare să treacă la comerțul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzacții online. Putem spune că acest context a fost imboldul mult așteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici și mijlocii.
Lucrarea de față poate fi un instrument folositor în schimbarea atitudinii antreprenorilor față de conceptul de marketing digital, prezentând contextul românesc și ilustrând potențialul neobservat al canalelor și instrumentelor de marketing digital. Avem în vedere în special antreprenorii care sunt la început de drum, dar și cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vânzărilor a stagnat sau a scăzut și vor să identifice noi mijloace de a-și extinde piață.
Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de muncă, indiferent dacă organizația este mare sau mică. Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat într-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor către o firma specializată sau către un freelancer.
Sperăm că prin intermediul acestui material să reușim să schimbăm perspectiva asupra potențialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidențierea beneficiilor utilizării instrumentelor de marketing digital, pentru a se conformă la cerințele pieței, pentru a avea succes și pentru a nu riscă pierderea accesului către potențiali clienți.
Din cuprins
- De la marketingul tradițional la marketingul digital;
- Canale și instrumente de promovare online;
- Utilizarea instrumentelor de promovare online în România;
- Percepția antreprenorilor față de serviciile de consultanță;
- Aspecte practice privind marketingul digital;
Detalii produs
Autor: Claudiu Coman, Maria Mădălina Popica, Luiza Meseșan-Schmitz
ISBN: 978-606-18-1041-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 166
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x20 cm - B5
Hârtie: 80g/m
Editura: C.H. Beck
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor