Fundamentele managementului organizaţiei
de Ion Popa, Eugen Burduş
Titlu apărut în colecția Biblioteca de Management la Pro Universitaria
Descriere produs
Termenul de management este utilizat în literatură de specialitate occidentală anglo-saxonă, pentru a defini conceptul de conducere, de gestiune, ca teorie și/sau activitate practică, cu semnificația de „a ține în mână”, „a conduce în mod eficace”. În dicționarul enciclopedic, managementul este explicat prin „știință organizării și conducerii întreprinderii” sau prin „ansamblul activităților de organizare și conducere în scopul adoptării deciziilor optime în proiectarea și reglarea proceselor microeconomice”.
Explicația dată în dicționarul enciclopedic poate fi criticată, deoarece, în prima variantă, managementul ar consta fie în exercitarea unei singure funcții (organizarea), fie prin termenul conducere care nu surprinde toate valențele conceptului de management, iar în a doua varianta se introduce în plus adoptarea deciziilor, dar, de asemenea, numai în două funcții de prevedere (proiectare) și control-reglare (reglare).
Literatura română bacalaureat. Pregătire intensivă (2016) ,
Limbă română pentru gimnaziu. Gramatică, fonetică, vocabular, ortografie și ortoepie (2019) ,
Limba și literatura română pentru clasa a VI-a. Caiet de exerciții pe baza noii programe și a manualelor alternative de limba și literatura română, în vigoare (2021) ,
Limba şi literatura română. Ghid de pregătire Evaluarea Naţională clasa a VIII-a. 27 teste cu rezolvări complete (2018) ,
Metodologii manageriale (2023) ,
Limba română. Teste-grilă pentru admiterea la Academia de Poliție și la școlile postliceale de poliție și jandarmi (2019) ,
Diagnosticarea organizației (2023) ,
Limba și literatura română pentru clasa a V-a. Caiet de exerciții (2020) ,
Abordări și studii de caz relevante privind managementul organizațiilor din România în contextul pandemiei COVID-19 (2022) ,
Noaptea dreptății românești 2005-2020 (2023) ,
Detalii produs
Autor: Ion Popa, Eugen Burduş
ISBN: 978-606-26-0878-1
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 394
Limbă: Română
Dimensiuni: 18x25 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Cultură organizațională
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Speciale >> Târgul Cartepedienilor