Clienţi pe viaţă. Cum să transformi acel cumpărător ocazional într-un client pe viaţă
de Carl Sewell, Paul Brown
Titlu apărut în colecția Publica pocket la Publica
Descriere produs
Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanţa sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari şi l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din ţară, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes. Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru primesc.
Transformaţi-vă angajaţii în superstaruri ale serviciilor; obţineţi de la clienţi ponturi bune în ceea ce priveşte serviciile de calitate şi faceţi-vă reclamă într-un mod care vă avantajează. Indiferent dacă deţineţi o corporaţie sau sunteţi la început de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell vă vor învigora afacerea, dar şi viitorul. Într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.
Băiatul care a stins soarele (2019) ,
Băiatul care a secat marea (2019) ,
Frate bogat, soră bogată (2014) ,
Lista lui Sputnik, cățelul extraterestru (2018) ,
Supermașini și sunetele lor (2020) ,
Pog, străjerul casei (2020) ,
Felix și Gustav învață bunele maniere (2020) ,
Nodul tâlharului. O poveste din hanul pungașilor (vol. 3) (2022) ,
Fantomele din hanul pungașilor (Vol. 2) (2022) ,
Misterul din hanul pungașilor (vol. 1) (2022) ,
Detalii produs
Opinii editoriale
Pentru a ajunge la un succes extraordinar este esenţial să le oferi clienţilor ceea ce vor. Carl şi echipa lui au fixat un nou standard pentru noi toţi.
David Glass, Preşedintele Wal-Mart Stores Inc.Cartea anului… modul în care abordează Sewell serviciile va funcţiona la fel de bine şi pentru companii mari, şi pentru companii mici. Sfatul meu este să vă apucaţi de ea cu entuziasm, să vă amuzaţi, să meditaţi – şi să acţionaţi imediat.
Tom PetersNu există o singură pagină fără o lecţie instructivă pentru managerii care se luptă să obţină avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevărată bijuterie!
Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business SchoolNu îmi pot imagina că ar putea exista vreo afacere sau vreun om de afaceri care să nu poată beneficia de pe urma acestei cărţi… ar putea învigora orice întreprindere.
Tom Peters