TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Branding în secolul XXI PU-VIC-BNSXRE-21-N-001
Vezi
galerie

Branding în secolul XXI

de Victor-Emanuel Ciuciuc

Titlu apărut în colecția Științe economice. Pro Universitaria la Pro Universitaria

Id: #371362

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Rolul eticii și al empatiei în dezvoltarea actuală a brandurilor
 

Descriere produs

„Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? 

Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.

Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.”

Lect. univ. dr. Andreea Mitan.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Victor-Emanuel Ciuciuc

Data apariției: aprilie 2021

ISBN: 978-606-26-1260-3

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 125

Limbă: Română

Dimensiuni: 20x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Pro Universitaria