Branding în secolul XXI
de Victor-Emanuel Ciuciuc
Titlu apărut în colecția Științe economice. Pro Universitaria la Pro Universitaria
Descriere produs
„Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand?
Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.
Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.”
Lect. univ. dr. Andreea Mitan.
Detalii produs
Autor: Victor-Emanuel Ciuciuc
ISBN: 978-606-26-1260-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 125
Limbă: Română
Dimensiuni: 20x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Cultură organizațională
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Reducerile lunii