TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Branding în secolul XXI. Rolul eticii și al empatiei în dezvoltarea actuală a brandurilor 978-606-26-1260-3
În stoc
PREȚ: 23,25 lei
-7%25 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 29.06.2021
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici. Adaugă la wishlist

Branding în secolul XXI. Rolul eticii și al empatiei în dezvoltarea actuală a brandurilor

Victor-Emanuel Ciuciuc
În stoc
PREȚ: 23,25 lei
-7%25 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 29.06.2021
Relații clienți
0377.100.906
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
ISBN: 978-606-26-1260-3
Dimensiuni: 20x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

Branding în secolul XXI. Rolul eticii și al empatiei în dezvoltarea actuală a brandurilor
Mai multe despre carte
Descoperă cartea Branding în secolul XXI. Rolul eticii și al empatiei în dezvoltarea actuală a brandurilor de Victor-Emanuel Ciuciuc apărută la editura Pro Universitaria
Autor: Victor-Emanuel Ciuciuc
Data apariției: aprilie 2021
Pagini: 125
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
non-ficțiune, dezvoltarea afacerilor, științe economice
Opinii editoriale
Lect. univ. dr. Andreea Mitan
Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog. Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.
Opinia cititorilor