Descriere produs
Schimbările lumii de azi au căpătat o viteză ameţitoare, iar incrementalismul nu ne mai ajută. Pe timp de furtună, trebuie să alergi chiar şi numai pentru a-ţi menţine poziţia. A acţiona „în afara cutiei” înseamnă, în afaceri, a rupe limitele schimbărilor minore, treptate şi modeste.
Suntem îndemnaţi să evadăm din „cutie” şi să facem saltul spre o performanţă de excepţie, iar pentru asta avem nevoie de Gândire triangulară – trei strategii de gândire, cele mai importante din setul celor opt propuse de autor: crearea viziunii asupra saltului, acumularea de know-how relevant şi recurgerea la gândirea creativă.
Șapte secrete ale liderilor inspirați (2022) ,
Leadership adaptiv. De la soluții tehnice la schimbări adaptive (2021) ,
Să-l înțelegem pe Michael Porter. Ghid esenţial despre concurenţă şi strategie (2014) ,
Consultanta de proces. Lansarea, implementarea şi încheierea cu succes a unui proiect de consultanţă (2014) ,
Arta de a acționa. Despre Liderii care transformă Planurile în Acțiuni și Rezultate (2021) ,
Valoarea umană a organizațiilor (2023) ,
Adevărul despre Leadership (2016) ,
Tenacitatea mentală (2018) ,
Zona de disconfort. Cum liderii transformă conversațiile dificile în oportunități (2019) ,
Detalii produs
Titlu original: Business Beyond the Box
ISBN: 978-606-92598-8-7
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 240
Limbă: Română
Dimensiuni: 16,5x24 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: BMI
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Opinii editoriale
„O carte vie, curgătoare, care vă va face să vă întrebaţi întruna unde puteţi găsi în munca dumneavoastră o oportunitate de a gândi în afara cutiei. Iar dacă acest lucru vă aduce măcar o singură idee bună, înseamnă că timpul petrecut citind această carte s-a dovedit mai mult decât rentabil.”
Sumantra Ghoshal, Profesor de Leadership Strategic, London Business School„Cartea Afaceri în afara cutiei a devenit lectură obligatorie pentru toţi oamenii noştri din aria creativă. Pozitivă, optimistă, credibilă şi accesibilă. Nemaipomenită ca lectură de duminică… m-a făcut să mă ridic din fotoliu şi să fug la serviciu!”
Kevin Roberts, CEO, Saatchi and Saatchi