TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Influență și persuasiune LI-RBC-INIPIE-19-N-001
Influență și persuasiune
Vezi
galerie

Influență și persuasiune

de Robert B. Cialdini, Linda A. Hill, Nick Morgan, Nancy Duarte

Id: #259728

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

A schimba modul în care simţi este o parte importantă din a schimba modul în care gândești. Cercetările arată că apelul la emoţiile umane te poate ajuta să îi convingi pe ceilalţi și să îţi construiești autoritatea ca lider.

 

Cartea de faţă scoate în evidenţă aceste studii și îţi arată cum să acţionezi în direcţia respectivă, prezentând atât cadre cuprinzătoare pentru dezvoltarea influenţei, cât și tactici simple, punctuale, pe care le poţi folosi pentru a-i convinge pe alţii zilnic.

 

Seria Inteligenţa emoţională prezintă scrieri esenţiale despre partea umană a vieţii profesionale, strânse din paginile revistei Harvard Business Review. Fiecare carte din serie oferă studii ale căror rezultate au fost dovedite care ne arată modul în care emoţiile au impact asupra vieţii noastre, sfaturi practice pentru gestionarea persoanelor și a situaţiilor dificile și eseuri despre ceea ce înseamnă să te preocupe bunăstarea ta emoţională la lucru. Sursă de inspiraţie și de sfaturi practice, aceste cărţi descriu abilităţile sociale critice a fi stăpânite de profesioniștii ambiţioși.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Robert B. Cialdini, Linda A. Hill, Nick Morgan, Nancy Duarte

Traducător: Alexandru Bumbaș

Data apariției: martie 2019

Titlu original: Influence: The Psychology of Persuasion

ISBN: 978-606-33-3254-8

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 128

Limbă: Română

Dimensiuni: 13,7x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Litera

Teme: emoții

Robert B. Cialdini
Robert B. Cialdini
Autor

Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie și marketing la Universita...

vezi autor