Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți
de Guy Kawasaki
Titlu apărut în colecția Co-lecţia de antreprenoriat la Publica
Descriere produs
Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali. Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacţii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îţi înnoieşti statusul pe Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.
”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.”
Guy Kawasaki
Realitatea în afaceri (2014) ,
Arta rețelelor sociale. Sfaturi pentru utilizatori experimentați (2015) ,
Wise Guy (2019) ,
Reguli pentru revoluționari (2020) ,
Steve Jobs (2013) ,
Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună (2013) ,
Detalii produs
Titlu original: Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
ISBN: 978-606-8360-00-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 280
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Teme: manipulare
Opinii editoriale
Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial.
Sir Richard Branson, fondator Virgin GroupKawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă.
Robert Cialdini, autorul cărţii Influence: Science and PracticeCitiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple.
Steve Wozniak, co-fondator AppleCel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace.
Michael Gartenberg, director Gartner