Descriere produs
Salturi creative este o introspecție de prima mână în creațiile uneia dintre cele mai mari agenții din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezintă strategiile, gândirea creativă și poveștile din spatele câtorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.
Detalii produs
Autor: Michael Newan
ISBN: 9789738748828
EAN-13: 6422545000125
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 390
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Brandbuilders
Teme: creativitate, succes
Opinii editoriale
„Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotărât să-l repare. Cartea lui interesantă și bine scrisă va reprezenta un mare pas în orientarea advertisingului în direcția corectă.”
Al Ries, președinte RIES & RIES, coautor al cărții „Poziționarea"„Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine dorește să știe cum este creat advertisingul de calitate.”
Jim Aitchison, autorul cărții „How Asia Advertises”„Uaaau! După ce vei citi acestă carte vei gândi altfel. Ca om de creație vei prețui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agenției cu care lucrezi. Iar ca tânăr aspirant vei avea ocazia să înveți cele mai importante 10 lecții de advertising.”
Anatoli Ciucurovschi, Group Creative Director, Saatchi & Saatchi România