TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Ministerul Bunului-simț. Cum să scapi de birocrația excesivă, pretextele de doi bani și limbajul de lemn corporativ 978-606-722-430-6
Ministerul Bunului-simț. Cum să scapi de birocrația excesivă, pretextele de doi bani și limbajul de lemn corporativ
Vezi
galerie

Ministerul Bunului-simț. Cum să scapi de birocrația excesivă, pretextele de doi bani și limbajul de lemn corporativ

de Martin Lindstrom

49 lei
În stoc
  • Transport gratuit la comenzile de peste 120 de lei
  • Retur posibil: 365 zile
  • Data estimată de livrare: 29.09.2021
  • Ambalare gratuită a cadoului
Adaugă la wishlist

Descriere produs

Descoperă cartea Ministerul Bunului-simț. Cum să scapi de birocrația excesivă, pretextele de doi bani și limbajul de lemn corporativ de Martin Lindstrom apărută la editura Publica

Un ghid în cinci pași, practic și plin de umor, despre cum să scăpăm – noi și companiile noastre – de piedicile birocrației


În timpul pandemiei de COVID-19, serviciile de securitate din aeroporturi le-au permis pasagerilor îmbarcarea cu cantități nelimitate de dezinfectant pentru mâini, dar au menținut limita de 100 de mililitri pentru toate celelalte lichide. Ai nevoie de o drujbă ca să-ți scoți din ambalaj noua pereche de căști. Ești la cea de-a opta întâlnire online pe ziua de azi, fereastra Zoom se tot blochează și, dacă mai auzi o dată „Nu, stai; nu, începe tu”, o să faci o criză de nervi. Dar mai întâi trebuie să asculți o interminabilă prezentare în Power Point pe care toată lumea pretinde că a citit-o, dar pe care n-a citit-o nimeni de fapt și care putea fi rezumată într-o pagină.

Ce s-a întâmplat cu bunul-simț? Cum îl putem recupera? Din câte se pare, companiile au ajuns să fie atât de prinse în mrejele propriilor probleme generate intern și atât de asaltate de mormanele de birocrație, încât și-au pierdut din vedere obiectivul esențial. Și ajung, inevitabil, să plătească prețul pentru asta.

extinde

Detalii produs

Autor: Martin Lindstrom

Traducător: Ianina Marinescu

Data apariției: mai 2021

ISBN: 978-606-722-430-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 256

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm

Editura: Publica

Titlu original: MINISTRY OF COMMON SENSE: How to Eliminate Bureaucratic Red Tape, Bad Excuses, and Corporate BS

Pagini: 256

Limba: Română

Hârtie: 80g/m

Loc în topurile Cartepedia

Opinii editoriale

Să râzi în hohote când citești o carte de management nu este o experiență pe care o trăiești în fiecare zi, dar, când am citit Ministerul Bunului-simț, mi s-a întâmplat de zeci de ori. Abordarea „de bun-simț” a lui Martin Lindstrom este inteligentă, amuzantă și absolut practică. Cartea pune la dispoziție o modalitate de a implica angajații în refacerea unor sisteme poticnite, astfel încât munca lor să devină mai productivă, iar clienții, mai mulțumiți.

Amy C. Edmondson, profesor la Harvard Business School, autoarea cărții The Fearless Organization

Lectură esențială pentru noi toți, cei care ne simțim copleșiți de birocrație la locul de muncă și care dorim să ne îmbunătățim calitatea vieții la serviciu. 

Arianna Huffington, fondator și CEO Thrive Global, autoarea cărții Thrive

Cu inteligență și umor, Lindstrom susține că lipsa de empatie și acceptarea oarbă a politicilor, tehnologiei, regulilor și regulamentelor în companiile noastre ne fac să judecăm greșit, să distrugem experiența și satisfacția consumatorului și să deteriorăm cultura organizațională. Dacă vrei să mergi pe drumul drept către loialitatea clientului și succes financiar, citește această carte. Este un mod extraordinar de a-ți reaminti că e de bun-simț ca afacerea ta să aibă o față umană. 

Cu inteligență și umor, Lindstrom susține că lipsa de empatie și acceptarea oarbă a politicilor, tehnologiei, regulilor și regulamentelor în companiile noastre ne fac să judecăm greșit, să distrugem experiența și satisfacția consumatorului și să deteriorăm cultura organizațională. Dacă vrei să mergi pe drumul drept către loialitatea clientului și succes financiar, citește această carte. Este un mod extraordinar de a-ți reaminti că e de bun-simț ca afacerea ta să aibă o față umană.
Martin Lindstrom
autor

Martin Lindstrom a fondat prima sa agenţie de publicitate la vârsta de...

vezi autor

Opinia cititorilor