TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes BR-DEH-2DSTPU-07-N-001
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes
Vezi
galerie

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

de Denny Hatch, Don Jackson

Id: #257041

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Strategii de marketing direct, prezentate sub forma unor principii, reguli sau legi enunțate de cei mai mari specialiști în domeniu
 

Descriere produs

Orice disciplină – de la neurochirurgie până la fabricarea de automobile sau marketing – se bazează pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profităm de pe urma succeselor obținute de ei și învățăm din eșecurile lor. Pe scurt, toate artele, științele și domeniile pornesc de la un set de principii și deprinderi care au fost dezvoltate în timp. La fel stau lucrurile și cu marketingul direct. Dacă ar fi să ne luăm după unii așa-ziși experți în marketing, care au „descoperit“ de curând această disciplină, ai crede că marketingul direct a apărut relativ recent. Nimic mai fals. De fapt, marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tipărite în Veneția, în anii 1500), devenind o marcă a comerțului din secolul XX, pentru că este singura modalitate coerentă de construire a unei afaceri.



În aceste pagini, Denny Hatch și Don Jackson vă bombardează cu sfaturile, secretele și regulile formulate de aproape două sute de mari specialiști în domeniu. Așadar... ce propune această carte? Pur și simplu sfaturile individuale și colective ale celor mai renumiți specialiști ai acestui secol în domenii precum: creativitate, copywriting, matematică, reclame de prezentare, direct mailing, producție, management, strategie, liste de clienți, testări, oferte, marketing indirect, precum și multe, multe altele!

extinde
 

Detalii produs

Autor: Denny Hatch, Don Jackson

Data apariției: ianuarie 2007

ISBN: 9789731740058

EAN-13: 6422545000279

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 496

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Brandbuilders

Teme: creativitate, succes