Mai sunt în care ai TRANSPORT GRATUIT la orice comandă!

Detalii
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Cele 13 reguli esențiale în vânzări pentru a obţine performanţe deosebite şi a da strălucire vieţii 978-973-8495-80-7
Vezi
galerie

Cele 13 reguli esențiale în vânzări pentru a obţine performanţe deosebite şi a da strălucire vieţii

de Joe Girard

Titlu apărut în colecția Tu ești numărul 1 la Businesstech

  • Transport gratuit la comenzile de peste 120 de lei
  • Ambalare gratuită a cadoului
 

Descriere produs

Aceasta este o carte scrisă de un adevărat luptător care a pornit cu mult de sub zero şi nu de un spectator al vânzărilor cu un titlu pompos şi cu un CV doldora de diplome şi certificate de la cursurile absolvite. Joe Girard a dovedit tuturor ce poate ajungând să fie recunoscut de Guinness Book of World Records ca fiind „The World’s Greatest Salesman”. Recordurile sale nu au fost doborâte nici în ziua de astăzi.

Scopul cărţii de faţă este să pregătească terenul de care ai nevoie pentru a te ajuta să-ţi realizezi cele mai ambiţioase obiective şi aşteptări în viaţă. Fie că activezi ca angajat în cadrul unei companii private sau în sectorul de stat, fie că eşti practicant al unei profesiuni liberale, desfăşori o activitate independentă sau ai propria afacere (chiar dacă îţi dai seama, chiar dacă nu), te ocupi direct sau indirect de vânzări. Poţi vinde produse sau servicii în locul unde-ţi desfăşori activitatea, dar poţi vinde şi puterea ta de muncă, poţi vinde idei sau experienţe, îţi poţi vinde credibilitatea sau... maşina – să zicem – pentru o alta nouă. Totul se învârte în jurul vânzării, iar aceste 13 reguli esențiale în vânzări îţi vor îndrepta cu siguranţă paşii spre a obţine performanţe deosebite şi a da strălucire vieţii.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Joe Girard

Data apariției: 2013

ISBN: 978-973-8495-80-7

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 368

Dimensiuni: 13x20 cm

Editura: Businesstech

Pagini: 368

Limba: Română

Hârtie: 80g/m

 
Toate categoriile:
Carte non-ficțiune >> Afaceri și economie
Speciale >> Nonfiction
 
Cuvinte cheie:
vânzări, marketing, negocieri, clienți, dezvoltare personală, succes