TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Coada lungă CV-CHA-CLDCVN-09-N-001
Coada lungă
Vezi
galerie

Coada lungă

de Chris Anderson

Titlu apărut în colecția Profit la Curtea Veche

Id: #208602

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate
 

Descriere produs

Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul!


Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.

 

Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.

 

Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie  s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.

 

Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.

 

Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Chris Anderson

Traducător: Marius Chitoşcă

Data apariției: 2009

Titlu original: The Long Tail: Why the future of business is selling less of more

ISBN: 978-973-669-731-9

Copertă: Hardcover

Număr pagini: 328

Limbă: Română

Dimensiuni: 15x23,5 cm

Hârtie: 120g/m

Editura: Curtea Veche

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„Coada lungă reuşeşte o rară performanţă: ia ceva aparent familiar — domeniul cumpărării şi vânzării — şi ne face să ne gândim la acesta într-o manieră complet nouă. Este o carte remarcabil de inteligentă şi o perspectivă înviorător de optimistă asupra noilor reguli ale lumii în care fiecare poate găsi ceva diferit de care să se bucure.

James Surowiecki, autorul cărţii „The Wisdom of Crowds”

Tehnologia şi Internetul fac lumea mai mică şi mai interconectată. Coada lungă este prima carte care explică riguros cum abilitatea de a aborda pieţele de nişă creează mari oportunităţi.

Terry Semel, CEO, Yahoo

Eu îl situez pe Anderson cu cartea sa pe aceeaşi treaptă cu Malcolm Gladwell şi Clayton M. Christensen, considerând că aceasta este una dintre cele mai importante lucrări de filozofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.

Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
Chris Anderson
Chris Anderson
Autor

Chris Anderson este redactor-şef al revistei Wired. Înainte de a prelua această...

vezi autor