Descriere produs
Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul!
Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor.
Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe.
Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului.
Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizează diversitatea, pentru a o face disponibilă. Pieţele virtuale sunt, practic, nelimitate. În acest fel, nişele de piaţă devin profitabile.
Cartea de faţă prezintă, în detaliu şi cu cifre bine fundamentate, acest gen de afacere a viitorului. Şi propune soluţii pentru actualele pieţe emergente.
Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate (2013) ,
TED Talks (2016) ,
Fericirea, pentru o portocală, nu înseamnă să fie o caisă (2013) ,
Forţa gândirii pozitive (2018) ,
Da! Cum vă pregăteşte un „nu“ pentru acel „da“ care vă modelează viitorul (2013) ,
Ultima cruciadă (2013) ,
Modelul rachetă (2013) ,
Meditaţi! (2013) ,
Dieta cu vin (2013) ,
Secretele celebrităţilor (2013) ,
Detalii produs
Titlu original: The Long Tail: Why the future of business is selling less of more
ISBN: 978-973-669-731-9
Copertă: Hardcover
Număr pagini: 328
Limbă: Română
Dimensiuni: 15x23,5 cm
Hârtie: 120g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: succes
Opinii editoriale
„Coada lungă reuşeşte o rară performanţă: ia ceva aparent familiar — domeniul cumpărării şi vânzării — şi ne face să ne gândim la acesta într-o manieră complet nouă. Este o carte remarcabil de inteligentă şi o perspectivă înviorător de optimistă asupra noilor reguli ale lumii în care fiecare poate găsi ceva diferit de care să se bucure.”
James Surowiecki, autorul cărţii „The Wisdom of Crowds”„Tehnologia şi Internetul fac lumea mai mică şi mai interconectată. Coada lungă este prima carte care explică riguros cum abilitatea de a aborda pieţele de nişă creează mari oportunităţi.”
Terry Semel, CEO, Yahoo„Eu îl situez pe Anderson cu cartea sa pe aceeaşi treaptă cu Malcolm Gladwell şi Clayton M. Christensen, considerând că aceasta este una dintre cele mai importante lucrări de filozofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.”
Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle