Psihosociologia publicității
de Septimiu Chelcea
Titlu apărut în colecția Serie de Autor la Pro Universitaria
Descriere produs
Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.
Manual de redactare în ştiinţele socioumane (2023) ,
Psihosociologice (2024) ,
Schițe psihosociologice (2023) ,
Spre cunoașterea de sine (2024) ,
Comunicarea nonverbală: gesturile şi postura (2022) ,
Psihosociologie. Teorii, cercetări, aplicații (2023) ,
Mărturii și mărturisiri 1945-2020 (2023) ,
Emoțiile morale în viata de zi cu zi (2023) ,
Detalii produs
Autor: Septimiu Chelcea
ISBN: 978-606-26-1339-6
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 302
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Pro Universitaria
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Vânzări
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Sociologie
Speciale >> Târgul Cartepedienilor