TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Psihosociologia publicității PU-SEC-PSPDRV-21-N-001
Psihosociologia publicității
Vezi
galerie

Psihosociologia publicității

de Septimiu Chelcea

Titlu apărut în colecția Serie de Autor la Pro Universitaria

Id: #372580

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Despre reclamele vizuale
 

Descriere produs

Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Septimiu Chelcea

Data apariției: aprilie 2021

ISBN: 978-606-26-1339-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 302

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4

Hârtie: 80g/m

Editura: Pro Universitaria