Descriere produs
Marketingul tradițional nu mai este eficient. Chiar și relațiile bine consolidate cu clienții se destramă.
În mediul economic actual trebuie creată această încredere excepțională în relația cu clienții care dețîn mai mult că oricând numeroase informații, opțiuni și experiențe. Trebuie excelat in marketingul relației cu clienții pentru a maximiza interesele lor și a consolida parteneriate cu aceștia. Această carte va învață să îmbunătățiți elementele strategiei consilierii clienților.
Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management și fondator/ președinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerării informației pentru simularea vânzărilor, o metodă ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producătorilor. Este coautorul a șase cărți, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, ediția a două, și Advanced Marketing Strategy.
Detalii produs
Autor: Glen Urban
ISBN: 978-973-571-789-6
Copertă: Paperback
Număr pagini: 248
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: All
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Grup Editorial ALL
Speciale >> Reducerile lunii