TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Cum să ne păstrăm clienţii. Un ghid al profitului într-o eră a puterii clientului AL-GLU-CSNPCU-11-P-001
Vezi
galerie

Cum să ne păstrăm clienţii. Un ghid al profitului într-o eră a puterii clientului

de Glen Urban

Id: #212151

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Marketingul tradițional nu mai este eficient. Chiar și relațiile bine consolidate cu clienții se destramă.

În mediul economic actual trebuie creată această încredere excepțională în relația cu clienții care dețîn mai mult  oricând numeroase informațiiopțiuni și experiențe. Trebuie excelat in marketingul relației cu clienții pentru a maximiza interesele lor și a consolida parteneriate cu aceștiaAceastă carte va învață  îmbunătățiți elementele strategiei consilierii clienților

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management și fondator/ președinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerării informației pentru simularea vânzărilor, o metodă ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producătorilor. Este coautorul a șase cărțiInclusive Digital Marketing StrategyDesign and Marketing of New Productsediția a douăși Advanced Marketing Strategy.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Glen Urban

Data apariției: mai 2011

ISBN: 978-973-571-789-6

Copertă: Paperback

Număr pagini: 248

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4

Hârtie: 80g/m

Editura: All