TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Halal-Haram LE-DIA-HDLRLB-20-N-001
Halal-Haram
Vezi
galerie

Halal-Haram

de Diana Abdalla

Id: #323323

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
De la religie la brand
 

Descriere produs

Religia islamică, prin complexitatea sa, prezintă lumii o întreagă civilizație. Aici individualismul dispare, iar valorile sinelui sunt puse în legătură cu celălalt. Comportamentul decizional al credinciosului musulman în acord cu prescripțiile coranice, a dat naștere unei abordări moderniste, corelate cu piața produselor care se află sub regulile islamice și care a dus la nașterea unui brand. Se vorbește despre ce este permis (halal) și ce este interzis (haram), sub aspect islamic.

 

Islamul, văzut mai mut decât o religie, oferă „instrucțiuni” pentru stilul de viață, care sunt comunicate prin preceptele coranice și prin comportamenul Profetului Muhammad, profetul reprezentant al acestei religii.

 

Halal-Haram De la religie la brand reprezintă o fațetă a islamului, care nu a mai fost abordată până acum și oferă explicații și exemplificări privind rădăcinile spiritului islamic observate și puse chiar sub aspect economic, prin utilizarea brandingului și nașterea sa din punctul de vedere al religiei islamice.

 

Pentru a ajunge la definirea procesului de branding religios, cititorul este invitat să parcurgă capitolele care descriu esența islamului sub aspect religioscultural și chiar filosofic, ca la final să poată înțelege legătura islamului cu brandingul și alte elemente conexte ale acestuia.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Diana Abdalla

Data apariției: decembrie 2020

ISBN: 9786060711346

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 182

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5

Hârtie: 80g/m

Editura: Letras