TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale
Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale
Vezi
galerie

Marketing cultural. Strategii de marketing în serviciile culturale

de Andrei L. Bădin

Id: #375707

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Cartea domnului Andrei Bădin este o pledoarie atent fundamentată științific, relevant și consistent ilustrată operațional, care mai pune o cărămidă solidă la construcția ansamblului de concepte, instrumente și tehnici de marketing care pot și trebuie să fie folosite pe piața culturală.


Parcugându-i pagini, cititorul călătorește pe tărâmul marketingului de la concept către strategie trecând prin piața culturală și descoperind consumatorul cultural și comportamentul său, apoi poposind pentru a explora combinațiile posibile de produse, prețuri, distribuție și promovare pe care orice entitate care oferă bunuri, servicii, evenimente și activități culturale le poate asambla pentru a răspunde nevoilor pieței și a le satisface. Utilă deopotrivă celor care învață și cercetează, dar mai ales celor care se străduiesc să-l pună în practică, lucrarea este un adevărat demers de marketing cultural pentru care atât autorul, cât și editorul merită aprecierea noastră.

- Prof. univ. dr. Călin Veghes, Decanul Facultății de Marketing, Academia de Studii Economice din București

extinde
 

Detalii produs

Autor: Andrei L. Bădin

Data apariției: august 2021

ISBN: 9786062812850

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 224

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Universitară

 

Loc în topurile Cartepedia