TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
A vinde e omenește PU-DHP-AVEOAS-13-N-001
Vezi
galerie

A vinde e omenește

de Daniel Pink

Titlu apărut în colecția Co-lecţia de antreprenoriat la Publica

Id: #228518

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalți
 

Descriere produs

Vânzări? Bleah. Pentru cei deştepţi, vânzările sunt un demers care nu necesită prea multă materie cenuşie - o sarcină destinată şmecherilor mereu gata să-ţi întindă mâna, care se lasă purtaţi prin viaţă de lustrul pantofilor şi zâmbetul mieros. Pentru alţii vânzările sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupă de lucruri alunecoase - un tărâm în care tertipurile şi înşelăciunea au rolul principal, în vreme ce onestitatea şi corectitudinea privesc mute din culise. O altă categorie consideră că vânzările sunt echivalentul funcţionăresc al curăţatului toaletelor - necesar, poate, dar neplăcut şi chiar puţin neigienic.


Abilitatea de a-i convinge pe ceilalţi astfel încât să-i determinăm să schimbe ceea ce deţin cu ceea ce avem noi de oferit este vitală pentru supravieţuirea şi fericirea noastră. Ne-a ajutat specia să evolueze, ne-a mărit standardele legate de nivelul de trai şi ne-a îmbogăţit viaţa cotidiană. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefirească la lumea nemiloasă a comerţului. Face parte din ceea ce suntem." - Daniel Pink

extinde
 

Detalii produs

Autor: Daniel Pink

Traducător: Mihaela Sofonea

Data apariției: iunie 2013

Titlu original: To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others

ISBN: 978-606-8360-42-3

Copertă: Paperback

Număr pagini: 302

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: societate, succes

 

Opinii editoriale

O carte excelentă... radicală, surprinzătoare prin mesaj, dar fără de tăgadă de adevărată.

Harvard Business Review

Pink este unul dintre cei mai inteligenți gânditori care problematizează interacțiunea dintre muncă, psihologie și societate.

Worth Magazine

Pink a scris o versiune modernă a How to Win Friends and Influence People. Toți liderii de afaceri – sau măcar cei care doresc să-i „influențeze” pe ceilalți – ar trebui să-și cumpere această carte.

Training and Development Magazine

O lectură încântătoare și profund informativă.

Phil Johnson, Forbes.com
Daniel Pink
Daniel Pink
Autor

Daniel H. Pink Daniel H. Pink este autorul mai multor cărţi despre afaceri, munc...

vezi autor